Recenze (563)
Noe (2014)
Pre mna velky zazitok, Crowe opat vynikajuci vykon ako je to u nho zvykon. Hudba priam dokonala.
Zimní příběh (2014)
Suhlasim s Eler, herecky uplne genialne zvladnute, tata pekna rozpravocka na dnesnu uponahlanu dobu.
Rio 2 (2014)
Jednotka bola vyrazne zabavnejsia, aj tu sa dalo obcas zasmiat, aspon hudba bola prijemne vesela.
Joe (2013)
Cage konecne ide naplno. Kruta realita dnesnej ´´uzasneh doby´´. umelecke dielo!!!
Budoucnost nejistá (2013)
Ničím neprekvapil a nicim nejak specialne nezaujal.
Grandhotel Budapešť (2014)
Genialny filmik s este genialnejsím hereckym obsadením, radost sa pozerat.
300: Vzestup říše (2014)
V 3D obrovsky zazitok, naozaj kazdy 3D efekt prepracovany a vizualne to bolo dokonale, inak taka klasika.
Prodloužený víkend (2013)
Kate dokonale zvladla nestastnu zenu a Brolin dokonaleho trestanca.
Příběh kmotra (2013)
Cely dej plynul velmi rychlo, skor by som privital aj detailnejsie zobrazenie skutocnosti danej doby. Ani som sa nenazdal a bol koniec. Vetchy skvele zapasoval. Herci to celkovo zvladli na vybornu, nemam tomu co vytknut.
NON-STOP (2014)
Velmi dobry thriller, nic mu aboslutne nechybalo a ktomu ako bonus charizmaticky Neeson.