Recenze (344)
Nebezpečný vlak (1999) (TV film)
Hrozná blbost, špatní herci a hlavně film postrádá jakoukoliv logiku. Ale když na tenhle film koukam tak mě vždycky rozesměje a zato 1 hvězdičku.
Nemilosrdná spravedlnost (1991)
Drsný akční film z drsného prostředí Brooklynu. Seagal jako drsný policajt je fantastický. Vynikající záporák William Forsythe jako psychopatický Richie. Skvělé bitky, hlavně ta v baru. Jednoznačně nejlepší Seagalův film.
Není úniku (1993)
Na tento film se hodně dobře kouká a je to taková odechovka na víkend. Dějově je to hodně jednoduchý, ale divák se nenudí. Teda aspoň já ne. A Van Dammovi role docela sedla a zahrál to dobře.
Neporazitelný II: Poslední zůstává (2006)
Dějově je tento film takovej průměr, ale film hlavně zaujme skvělou choreografií bojových zápasu, které jsou perfektně udělaný a jsou přehledný a to se mi na filmu hodně líbílo. Také herecké obsazení je velmi dobré. White a Adkins se do tohohle filmu přesně hodili.
Nespoutaný Django (2012)
Django mě upoutal ke křeslu a užíval jsem si každou minutku filmu. Je to hlavně díky dobře napsaným dialogům a také skvělé herecké obsazení, kterému kraluje Waltz v roli doktora Schulze. DiCaprio zahrál skvělého záporáka. Přestřelky jsou velmi cool a dost krvavé. Soundtrack filmu je také velmi povedený.
Neúplatní (1987)
Tahle gangsterka se mi hodně líbila a taká se mi hodně líbila hudna od Morriconeho, která dělá tento film naprosto dokonalým. Ve filmu všichni herci předvádí skvělý výkon, skvělá akce, která je pěkně natočena. Nejvíce se mi líbila přestřelka na schodech.
Nezvěstní v boji (1984)
Tak tohle určitě patří mezi ty lepší filmy s Chuckem. Film má celkem svižné tempo a akční scény nejsou špatný a Chuck se stim moc nesere.
Nico - víc než zákon (1988)
Tento první Seagalův film patří mezi jeho nejlepší filmy. Seagal zde předvádí dobrý herecký výkon, ale hlavně skvělé bojové scény, které jsou dobře natočeny. Seagal byl prostě mistrem tohohle bojového stylu a v tomhle filmu to ukazuje. A role drsných policajtů fakt Seagalovi sedí.
Noc oživlých mrtvol (1990)
Docela hodně povedý remake. Film má slušnou atmosféru, dobré triky a hlavně masky jsou vcelku hodně povedené.
Noc s nabroušenou břitvou (2003)
Noc s nabroušenou břitvou je hodně nudnej thriller, který postrádá nějaký nápad, napětí a atmosféru to nemá skora žádnou. Další průměrnej novodobej horor, který nepřináší nic nového.