Recenze (99)
Škola života (2009)
Pěkné a efektní. Někdy opravdu stresující, ale až moc pučné. V podstatě nám to tvrdí: Děti učte se nebo naletíte ňákýmu frajerovi, který není úplně to co ste čekali a život se vám zhroutí... Ale přesto mi to přišlo supr.
Moon (2009)
Velmi originální příběh, který se ke konci změní ve Star Wars. (hlavně 2. díl) Celý tento film působí velmi depresivně, kdy hlavní herec žije osamocen mezi kombajny na helium a se starým robotem. I přesto mi film přišel velmi levný a to především v "outdorových" scénách. Zde mi to připomíná vetřelce, jelikož vidíte plastové autíčko jezdoucím po "Měsíci". Víc asi nemusím dodávat. Film je to přece jenom dobrý.
Na sv. Valentýna (2010)
Čekal jsem směsici příběhů, které by se mi míhaly před očima a já bych na ně koukal a neviděl v nich žádnou souvislost. Mýlil jsem se, příběhy do sebe přesně zapadaly... Všichni tvrdí, že obsadit tolik herců bylo zbytečné, ale kdyby tam nějací chyběli, tak by to asi nemělo "grády." Tento film mě tak udivil, že jsem mu prostě musel dát 7/10
Kniha přežití (2010)
Reklamní spot na novou dimenzi iPodu? Nebo na cool Ray-Ban brýle? Ne je to jen Eli s jeho naostřenou mačetou, kterou použije i po zániku lidstva... Scény slušne propracované, až na blízké boje, které působí rozházeně až "ztřeštěně." Čekali bychom Nevadskou poušť, jedno rozbité auto, které by se vás snažilo přesvědčit o apokalypse, která zničila skoro vše a pár rozbitých baráků (kulis). Tak takhle to přesně není, prostředí je hezky propracované a vcítíte se. Příběh sice slabý, ale stačí se na tento film podívat z jiného úhlu. 80%
Bratři (2009)
Milující se manželský pár aneb spiderman v Afghánistánu. Velmi zajímavý a napínavý příběh, u kterého budete čekat na každou další minutu s žaludkem v krku. Jen škoda, že v České republice měl tento film slabou reklamu, ale někdy i slepý prase dokáže vyčmuchat lanýže.
Bílá nemoc (1937)
Stará garda z Národního divadla se sešla ve filmu, který se odehrává v nejmenované zemi (Německo) s nejvyšším diktátorem Maršálem (Hitler). Je to opravdu zajímavý kousek, který je opravdu hezky natočený, detaily jsou hezky propracované a role postav ještě lepší. Karel Čapek napsal pěknou hru a Hugo Haas jí pěkně zrežíroval.
Game Page (1998) (pořad)
Občas zbytečně dlouhé a hloupé scénky moderátorů, které mě osobně vůbec nezajímají, chci slyšet recenze hry a né koukat na scénku v supermarketu, která navazuje na hru SIMS. Nevím jakou to má souvislost, asi že v SIMS chodíš často nakupovat.
Kawasakiho růže (2009)
Příběh o tom jak Vám STB dokáže posr-t život. Hezky zpracované drama, které Vás chytne. Rozhovory s obětí a stbákem, které Vám pokaždé udělá na určitou osobu úplně jiný pohled a ten pohled se v průběhu filmu změní, tím si buďte jistí. Antonín Kratochvíl působí jako totální uzavřený pohodář, který svoji roli občas zlepší vtipem, pochvala za herecký výkon. Jan Hřebejk ukázal, že má určité místo v české filmové tvorbě. 80%
Zítra to roztočíme, drahoušku...! (1976)
"Slyšíš to mámo, už mají zase řízky!"
Ctihodný občan (2009)
příjemně mě to překvapilo... slyšel jsem, že to má být hodně přetažené, ale nebylo to tak moc jak jsem si myslel...Gerard Butler jakožto můj oblíbený herec zahrál roli geniálního psychopata výborně... zaloužených 80%