Recenze (31)
Mastičkář (2023)
Již dlouho jsem hledal kvalitní polský film na jaké jsem byl zvyklý z minulého století a ejhle je zpět. Klobouk dolů před tvůrci i herci. Děkuji a dávám za 5*.
Anna Karenina (2012)
Katastrofa, pokud budu hodnotit jedním slovem, ale za více slov to opravdu nestojí.
Vojna a mír (2016) (seriál)
Velice příjemné překvapení od BBC. Látku zvládli poměrně dobře, herecké výkony na 5 hvězdiček. Osobně dávám však jen 4, chyběly mi Bondarčukovy válečné scény (ty jsou neopakovatelné) a o lžíci víc " ruské duše".
Insider: Muž, který věděl příliš mnoho (1999)
Opakovaná lež se nestane pravdou, ani když k tomu použijeme výborné herce. Proto dávám nízké hodnocení.
Čupakabra (2013) (TV film)
Určitě kandidát na jeden z nejhorších filmů v dějinách kinematografie.
Krok do tmy (2014)
Viva Slovakia! Od dob Tisicročnej včely nejlepší slovenský film. Doba je vždy krutá, vždycky záleží na lidech. Herecké výkony velmi solidní. dramaturgie a režie výborné, scénář naprosto skvělý. Velmi mne zaujala Monika Haasová, její ztvárnění manželky Evy bylo fantastické, jako mladá žena tu dobu nemohla zažít a přesto naprosto přesně pochopila. Děkuji všem!
Signál (2012)
Původně jsem se šel dívat, kvůli hezkým záběrům, české krajiny a od filmu jsem vůbec nic nečekal, jak jsem si u českých filmů v poslední době zvykl. A pánové a dámy byl jsem mile překvapen, chybyčky tam jistě byly, ale s klidem dávám 4 hvězdy. Vůbec jsem se nenudil a ve srovnání s tím co v TV běží poslední dobou to bylo moc dobré. Jen tak dál.
Doktor Živago (2002) (TV film)
Nejprve k předloze, četl jsem ji dříve než jsem viděl filmové zpracování a mohu bez přehánění říci, že patří k mým nejoblíbenějším knihám. Vždy jsem toužil vidět zpracování z r. 1965 s Omarem Scharifem, žel se mi to dlouho nedařilo, když jsem viděl toto zpracování, musím říci, že se mi líbilo ještě víc než to s O.S. Nádhera. Na knihu to sice nemá, ale to se snad ani natočit nedá, a před Kheirou tedy smekám, tak mladá a naprosto svou roli pochopila, to se tedy jen tak nevidí. Odpouštím jí i malá prsa.
Cizinec (2010)
Velice, velice slabé!
30,000 mil pod mořem (2007)
To snad není možné! Ještě že se toho Jules nedožil.