Recenze (665)
Star Wars: Klonové války - Brothers (2012) (epizoda)
Darth Maul rises.
Wonka (2023)
"Prát, prát!" Možná jsem byl nespokojen s castingem většiny vedlejších postav, ale jinak to bylo super.
U Kulatého stolu (2019) (pořad)
Pravděpodobně nejlepší podcast v ČR. Každý týden dvouhodinové zprávy, které jsou opravu přínosné.
Avatar: The Way of Water (2022)
Myslím, že za takovou skvělou vizuální podívanou, si to zaslouží TOP hodnocení. Děj asi nepřekvapí, ale všechno ostatní je tady prostě bomba.
Yeti: Ledové dobrodružství (2018)
Dlouho jsem neviděl nic animovaného, co by mě opravdu dobře pobavilo. Tohle dobrodružství se ale nese v pěkném prostředí a má to pěkné poselství. Za mě velké překvapení v TV.
Kdo přežije - Jižní Pacifik (2011) (série)
Why? Proč vždycky ten nejhorší vítěz. Ale série dobrá!
Kdo přežije - Samoa (2009) (série)
Tohle byla zatím asi ta nejlepší série. Spoiler alert. Russel ty jsi to skoro dokázal kurva. Ta bloncka si to teda kurevsky nezasloužila
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Návrat do Bradavic byl za mě super. Bavilo mě hlavně to, jak se pracovalo na prvních dílech, kde to s dětmi nebylo úplně jednoduché. Zároveň se mi líbila práce Columbuse, který dokázal opravdu věrohodně vytvořit příběh kluka, který přežil.
The Mandalorian - Season 2 (2020) (série)
Za mě totálně suprový. Jediné co se mě nelíbí je *spoiler* vracet se pořád k něčemu co už známe, viz poslední díl.
Irčan (2019)
TOPove vyprávěný příběh o jednom nájemném zabijákovi. Bylo to fakt boží. Snad jediná nevýhoda je stopáž. Ta je ukrutná.