Recenze (665)
Barbie (2023)
Dneska to pro mě byla jasná volba. Chtěl jsem vidět něco jinýho, něco co není okoukaný a prostě se odreagovat na nějaký blbosti. No, ne že by to bylo něco úplně nevídaného, ale bylo to skvělé originální. Samozřejmě to splňuje všechny genderové pravidla, za což musím zase ubrat hvězdu. Bylo to nakonec ale výborný. Nejhorší pasáž je samozřejmě ta, ve které se asi 10 minut musí promlouvat do duše. Jinak Gosling s Margotkou v topu.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Kazma prodloužil svojí šou na stopáž průměrného filmu. Film jako takový je za mě super. Spoustu z Vás píše, že se děj v covidové části zasekne a už nefunguje. Za mě to jede pořád stejně. Humoru je tu požehnaně a já jsem se královsky bavil. Upřímně doufám, že i tohle má vyšší smysl, než jen šou pro lidi a za účelem prachů. Myslím, že nakonec všechny ty prachy protečou přes nadace na smysluplné léčby. 22 míčů by se mě teda hodilo a jsem zvědavý, kdo, jestli vůbec někdo, je odveze domů... Tak bohužel.
Tajný zákop (2023)
"Kur*a"
Wonka (2023)
"Prát, prát!" Možná jsem byl nespokojen s castingem většiny vedlejších postav, ale jinak to bylo super.
Avatar: The Way of Water (2022)
Myslím, že za takovou skvělou vizuální podívanou, si to zaslouží TOP hodnocení. Děj asi nepřekvapí, ale všechno ostatní je tady prostě bomba.
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Návrat do Bradavic byl za mě super. Bavilo mě hlavně to, jak se pracovalo na prvních dílech, kde to s dětmi nebylo úplně jednoduché. Zároveň se mi líbila práce Columbuse, který dokázal opravdu věrohodně vytvořit příběh kluka, který přežil.
Jitřní záře (2022) (seriál)
Zajímavé téma. Dobře zpracované. Konec trochu podkopne nohy. Občas se mě to zdálo zabrzděné.
Lego Masters (2022) (pořad)
Za kostičky...
Monstrum - Příběh Jeffreyho Dahmera (2022) (série)
Dobře podané, slušně morbidní a místy nečekaně nudné. Předem jsem si žádné informace o tomto případu nehledal a po tom jak to skončilo, už ani nemusím. Jsem spokojen.
Harry Potter: Bradavický turnaj čtyř kolejí (2021) (pořad)
Oukej. 80 % niggas show a jeden teplouš hned v prvních 10 minutách. Myslím že tenhle vlak si nechám ujet.