Recenze (133)
Zápisník smrti (2006)
Seriál jsem neviděl, ale film má v celku zajímavý, originální a chytře propracovaný příběh, skvělé herecké výkony a dobrou hudbu, ale vzhledem k tomu že má jen 126 min tak nezbývá mnoho místa pro detailnější vykreslení postav a tím film trpí asi nejvíce a efekty také mohly být o něco lepší. I přes tyto malé nedostatky je Zápisník smrti vysoce kvalitní film, který mě při sledování naprosto pohltil a proto nemohu dát méně než plný počet.
Dva výtečníci (1977)
Film má opět velmi vtipný příběh, skvělou hudbu a samozřejmě spoustu úžasných a vtipných scén se Spencerem Hillem. Hlavní zápletka kolem pašeráků drog se začne projevovat až po delší době čímž trocu trpí děj, le jinak má film velice pohodovou atmosféru a i přes trochu delší stopáž rozhodně nenudí.
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí je jeden z nejlepších filmů Spencera a Hilla. Film má chytlavý a vtipný příběh a krásnou hudbu, pro mě jsou Spencer a Hill ta nejlepší filmová dvojice. Tento film stejně jako řada jejich dalších je klasika, která mě dokáže pobavit zonvu a znovu.
Kannazuki no miko (2004) (seriál)
Kannazuki no miko je vskutku nádherný seriál s chytře propracovaným a napínavým dějem, hezkou animací, dobře propracovaným prostředím a postavami, krásnou hudbou a postupně nabíra na tempu. Sice je tu opět scénář, kdy někdo chce zničit svět a vyvolení se mu v tom snaží zabránit, ale i tak se jedná o velmi chytlavé anime. Co mě opravdu potěšilo byly souboje, kterých tam není moc tudíž dávají větší prostor zbytku seriálu a hlavně komplikovánému vztahu Himeko a Chikane, comě ještě potěšilo byl opravdu skvěle zvládnutý závěr.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Hvězdnou bránu jsem z počátku nesledoval, protože jsem myslel že to bude hloupost, ale jednou když jsem přišel ke kamarádovi tak to zrovna sledoval a tak jsem se přidal....a od té doby jsem viděl všechny díly. Je pravda že zprvu měl seriál slabší rozjezdnýbrž rozzuzlení mytologického pozadí a hloubková charakteristika hlavních postav přišly až v pozdějších sériích. 1.série - 60%, 2.série - 75%, 3.série - 90%, 4.série - 90%, 5.série - 95%, 6.série - 85%, 7.série - 90%, 8.série - 95%, 9.série - 90% a 10.série - 90%.
Milionář z chatrče (2008)
Co vlastně jako diváci od filmu očekáváme? Kvalitu? To jistě ano, ale co to vlastně kvalita je? Nezapomenutelné okamžiky, emoce, jedinečnost, pobavení, napětí a to tenhle film všechno nabízí. Ale ta bizarní kombinace televizní reality show a příběhu indického chlapce z venkova mi sice z počátku moc neseděla, ale nakonec nebyl problém se stím ztotožnit a musím uznat že si film 8 oscarů opravdu zaslouží.
Drž hubu! (2003)
Drž hubu je opravdu skvělá komedie, plná vtipných momentů, skvělých hereckých výkonů zejména Jeana Renoa a Gérarda Depardieua a dobré hudby. Celý film jsem se skvěle bavil.
X (2001) (seriál)
X se, díky propracovanosti postav, prostředí a příběhu, řadí mezi nejlepší. Plné hodnocení si hlavně zaslouží druhá polovina seriálu, která se již začíná zabývat boji, jednotlivými postavamia jejich pohnutky, sny, cíli a důvody jednání. V celku se jedná o chytře propracovaný a chytlavý seriál.
Sahara (2005)
Sahara sice není kdo ví jak originální, ale jinak v celku akční a vtipná. Podle mě je to skvělý odpočinkový film.
Van Helsing (2004)
Van Helsing je celkem povedený film, sice příběh moc originální není, ale animace v celku ujdou a zahrané je to také dobře. Takže v celku se jedná o dobrý film na večer.