Recenze (199)
Megakrajta versus Gatoroid (2011) (TV film)
Neuvěřitelný film a to po všech stránkách. Jedna hvězdička za pobavení.
2010: Moby Dick (2010)
V kategorii C výborný snímek, na který se opravdu dá dívat a bavit se celý film.
Prokletí Salemu (2004) (TV film)
Jeden s nejlepších horrorů všech dob. Perfektní herecké obsazení i výkony, atmosféra a skvělá knižní předloha. Dokonalost sama. Nejlepší film ze všech zfilmovaných románů a povídek Stephena Kinga. A s otcem Callahanem se setkáme i v Kingově sáze Temná věž, na jejíž převedení na filmové plátno se můžeme těšit.
Král ztraceného světa (2005)
Proč tak moc viditelné špatné efekty?????
Rychle a zběsile 5 (2011)
Ač pátá pokračování různých sérií bývají většinou sračky, tak tady se děje pravý opak. Přes neuvěřitelnost a šílenost některých scén je to výborná akční podívaná s překvapením v podobě Dwayna Johnsona, který podal společně s ostatními výborný výkon.
Lásce na stopě (2001)
Stokrát omleté téma, neuvěřitelné náhody, jediný možný konec, láska, romantika, osud. Ale to vše pojaté tak nějak v té správné míře, mile a humorně. Kdo z nás by přesně tohle nechtěl zažít?
Otec prasátek (2006) (TV film)
Mé první setkání se Zeměplochou. K pěti hvězdičkám chybí jen o trochu lepší efekty. Filmové zpracování s pořádným rozpočtem by bylo určitě lepší, ale jinak je film skoro dokonalý, dobré herecké výkony a pan Časnačaj nemá chybu.
Sucker Punch (2011)
Hodně zajímavý film, až místy hudební videoklip. Vizuálně pestrá podívaná pro domácí kino a vychutnávka i v 5.1. Jen jako by se člověk díval na více filmů v jednom a mnoho věcí už viděl jinde.
BloodRayne 2: Vykoupení (2007)
Tak nevím, samej odpad a přitom to je film na kterej se dá v pohodě dívat a bavit se. Jsem fanoušek různých béčkových horrorů, filmů s upíry, zombíky a Uwe až na tu trochu nestatickou kameru natočil obstojné béčko. Viděl jsem mraky sraček a když vidím jak všichni shazují Bollovy filmy, tak to trochu nechápu. Co to brát víc jako prostou zábavu a nehledat v tom umění? Třeba Uweho Postal je naprosto geniální. Ale asi mám vkus tak trochu minoritní a jsem jeden z mála Uweho fanoušků.
Vracejí se… pro víc (1998)
S předchozími díly nemá tento v podstatě nic společného, ale jinak obstojný horror co mě bavil.