Recenze (24)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Konecne videne na velkom platne. O tom som vzdy snival. Dlhe? Mozno. Ale nudne? To urcite nie. Tento film nesadne kazdemu, ale pre mna najlepsia Eastwoodovka a najlepsi western. "When you have to shoot, shoot, don't talk."
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Druhy najlepsi dramaticky serial, aky som kedy videl. Hned po The Shield.
Desperado (1995)
Film, ktory sa da pozriet kedykolvek. Charizmaticky Banderas ako neohrozeny pomstitel by zvladol aj Chucka Norrisa. Skvela hudba, v podani (okrem inych) Tito & Tarantula. Cheech Marin ako "short bartender" vynikajuci. Rodriguezov najlepsi pocin - tesne poraza Sin City. "I'm sitting......and in walks.......the biggest Mexican I have ever seen"
Kmotr (1972)
Dej,herci, charaktery, hudba, scenar, rezia, kamera, prostredie, vernost............kde som prestal? Aha, uz viem.....DOKONALE!!!
M*A*S*H (1972) (seriál)
Cloveka to neomrzi ani po 150ty krat. Takze na tom nieco musi byt.
Přátelé (1994) (seriál)
Prve serie boli neprekonatelne. Postupne kvalita klesala, ale stale sa jedna o jeden z TOP5 sitcomov.
Mr. Bean (1990) (seriál)
Klasika :-)) "Excuse me. I'm looking for my watch"
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
Pre mna jasna jednotka medzi serialmi. Prostredie, hudba, moda, charaktery........."DUMBASS!!!!"
Policejní odznak (2002) (seriál)
Najlepsi dramaticky serial, aky som kedy videl. A ten zaver ...
Pařba ve Vegas (2009)
Tak toto ma položilo. Trailer bol sľubný, ale film ma ohromil (väčšinou je to opačne). Ešte aj dnes (3 dni po zhliadnutí) sa smejem, keď si spomeniem na niektorú pasaž. V práci si musia myslieť, že som blázon :-) Nie je to naljepšia komédia všetkých čias, ale určite najlepšia v tejto dekáde (ak nepočítam Podfu(c)k). A eskalátorová scéna a lá Rain Man? To som sa v kine skoro polial kofolou.