Recenze (24)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Takýmto filmom možno vytknúť iba jednu vec: PRVÝKRÁT sa dajú pozrieť len raz
Don Jon (2013)
Pobavil som sa. Cholericke vystupy Tonyho Danzu boli najlepsie momenty fllmu a Julianne ani nevyzerala na 52.
Harry Brown (2009)
Ja by som to neporovnaval s Clintovym Torinom. Su to dva odlisne filmy a dve odlisne postavy.
Expendables: Postradatelní (2010)
Vdaka Sly.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Sheldon je postavicka na pohladanie - Geek of the world.
Počátek (2010)
Inception je takmer dokonaly film. Co mu chyba je dusa. To je ta piata hviezda.
88 minut (2007)
Priemerny film so slabym zaverom. 3* + 1* za skveleho Pacina
Vzhůru do oblak (2009)
Urobit z toho par na sebe nezavislych kratasov, urcite dam viac hviezd. Ale ako celok to posobi nudne. Jedina scena ktora ma dostala/dojala bola ta uvodna znazornujuca Carlov zivot.
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Privela sentimentu tomuto filmu uskodilo. Takisto scenar a zaver. Naopak by som vyzdvihol herecke vykony na cele s Brolinom (nie, nepomylil som sa)
Machete (2010)
Rodriguez polavuje a navyse vykrada sameho seba. Prilis vela charakterov na malom (kratkom) javisku. Zatial co vacsina jeho filmov sa ako Becko len tvari, Machete Becko JE.