Oblíbené filmy (10)
Babel (2006)
'Jsem posedlý dokonalostí nebo tím, co za dokonalost považuji.' (A. G. Iñárritu)
21 gramů (2003)
Osudový dotek (2004)
Biutiful (2010)
Díky uživateli 'Páně' za komentář, nevystihla bych to lépe. - Biutiful!
Grandhotel Budapešť (2014)
Výchozí bod (2014)
Proboha (!), je tohle jeden z nej_____ filmů, jaké jsem kdy viděla? Where were you.
Předčítač (2008)
Příchozí (2016)
Palo Alto (2013)
Palo Alto. Tenhle film ode mě dostal 'jenom' čtyři hvězdy, přesto na něj ani po půl roce od zhlédnutí nedokážu zapomenout. Nevím proč a ani vědět nechci. Underrated.