Recenze (31)
Smrtonosné přeludy (2021)
Hodně špatný... vyvrcholení zápletky snad nejhorší, co mohlo být. A Kristin Davis hraje tak špatně, až to bolí...
Vánoční princ: Královské dítě (2019)
Jediný, co se s každým dílem zlepšovalo, byla vánoční výzdoba rumunského hradu :). Jinak začlo to katastrofálně a s každým dílem to šlo dolu. Divný je, že to bylo tak špatný, že jsem musel vidět všechny tři díly
Zoufalky (2020)
Mohlo to být vtipný a chtěl jsem, abych se tomu smál, ale prostě to vtipný v jejich podání nebylo. Zasmál jsem se jen dvakrát - když dostala proudem a u kozy. **
Stáhni a zemřeš (2019)
Bože, to byla zase kun*ovina.... to už nikdo fakt neumí udělat dobrej horor?
Vražda na jachtě (2019)
když byla ta Japonka střelená tou šipkou a Jennifer po ní chtěla šarádu, málem jsem si učůrnul :D
Hele, Bruno! (2019) (seriál)
dobrá úchylárna :D
V kraji vína (2019)
pěkný! nepřehnaný, milý
Dívka ve vlaku (2016)
Knížka je úžasná...film mi připomínal Komisaře Rexe....škoda...
Miranda (2009) (seriál)
SUCH FUN! :-)))))
Show Ellen DeGeneresové (2003) (pořad)
Nejlepší talk show! Už se těším v květnu osobně na natáčení :-)