Recenze (6)
Odvrácená strana spánku (2011)
O čom bolo týchto 88 minút, ktoré ma pripravili o všetku životnú energiu?
Modrý Pacifik (1996) (seriál)
ako decko som to žrala...este som si to aj na kazety nahravala...dokonca na základnej sme sa cez velku prestavku hrávali na tých policajtov a so spolužiačkou sme sa vždy hádali, ktorá bude tá blondína:D...až po niekolkych rokoch ked to reprizovali na stv(ako inak)mi doslo aka sracka to vlastne bola:D
Hořký měsíc (1992)
Po skončení tohto filmu mi mamina povedala: „Vidíš, žiadna láska neexistuje...“ Výstižný, trefný, tragikomický, krutý film...Zobrazuje dve možnosti: Buď môžete prežiť celý život s človekom, bez vášne a stereotypne alebo môžete nájsť človeka ku ktorému cítite neskutočnú vášeň, ktorého sa nemôžete nabažiť, cítite, že bez neho nemôžete žiť, no časom ako všetko, aj toto nás omrzí a človeka ktorého sme tak milovali, nemôžeme zniesť . Môžeme vidieť ako sa všetkým všetko ráz vráti, ako sa nám môžu niektoré veci vypomstiť, ako si niektoré veci nevieme vážiť, aký dokážeme byť krutý , ako klameme, milujeme, podvádzame, nenávidime, akí sme my ľudia... Úžasný herecký výkon Emanuelle Seigner....
Titanic (1997)
ale no tááák...dve hviezdicky? tri?...však to je legendarny film...nezabudnutelny...moj brat vie dokonca skoro vsetky dialogy naspamat...ako decko to pozeral kazdy den ked prisiel zo skolky a cele detstvo kreslil len titaniky(zvlast si dal zalezat na oknach)...ale inak, uz je v pohode...
Fontána (2006)
Toľko mikrospánkov ako cez tento film, som snáď nemala ani v škole na hodinách fyziky...
Prolomit vlny (1996)
ale uz to nechcem nikdy vidiet!