Poslední recenze (11)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Musím říct že jsem nečekala, že se tak náramně pobavím. Když jsem uviděla Arnolda říkám "ty jo dobrý", na to Van Damme "super" ale když se objevil i Chuck Norris a řekl vtip s kobrou málem jsem se skácela ze židle. Opravdu moc povedené pokračování. Nechápu jak se někomu podařil napsat tak zdařilý scénář, aby to za normálních okolností nebyla úplná slátanina. Opravdu super.
Madagaskar 3 (2012)
Na filmu jsem byla s dcerou. Nevím koho to bavilo víc jestli jí nebo mě, ale přistihla jsem se, že při některých písničkách, které jsou ve filmu si zpívám a do rytmu ťukám nohama. :-D Musím reagovat na komentář B!shopa, že to byla nepřerušovaná jízda a musím sním souhlasit. Hodně jsem se nasmála a dost si i odpočinula. Opravdu tenhle díl se mi líbil nejvíc.
Voda pro slony (2011)
Upřímně trošku se mnou tenhle film zamával emocionálně. Zvířata jsem vždycky měla ráda a dívat se jak je někdo týrá je i na plátně dost otřesný. Co se týče příběhu lásky veterináře a krasojezdkyně, která to v životě neměla lehké to byl taky dost silný vjem. I když jsem si u filmu pobrečela opravdu se mi líbil a určitě se na něj podívám znovu.