Recenze (245)
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Co žere Gilberta Grapea je skutečně krásný, svým způsobem vtipný a dojemný film. Pokud na podobně laděný snímek narazím, užiji si ho na 100%, ono by to bylo i v tomto případě, kdyby ovšem jednu z hlavních rolí neztvárnil Leonardo. Ten svojí roli vystřihl takovým způsobem, že jsem vlastně dokázala jen fascinovaně zírat na něj a to ostatní šlo kolem. Dávno před Titanicem, jedna z jeho prvních rolí a je jasné, že Leo není jen hezounek, ale pan herec - ale to myslím už pochopili všichni, tedy kromě pánů z Akademie
Sněženky a machři (1982)
Stará, dobrá, česká komedie o partě puberťáků, která povinný školní výcvik pojala jaksi po svém :-) ....spousta nesmrtelných hlášek, legendární "držkopádný" sjezd ze svahu a v čele geniální Viki Cabadaj - "Prosíííím, jaký je přesný velitelský čas, pane profesore" :-D Jojo, to ještě Češi uměli točit komedie......
Válka Roseových (1989)
Fantastická černo-černá komedie, která mě děsí tím, jak snadno se může všechno stát i v reálném životě..... takže manželství? - děkuji, nechci :-)
Krvavá neděle (2002)
Mrazivé a opravdu děsivě autentické.....
Kapitán Phillips (2013)
Paul Greengrass ani v nejmenším nezklamal!!! Opět naservíroval absolutně strhující drama, kde se dá napětí doslova krájet a nenechá diváka ani na vteřinku vydechnout. Pro mě osobně je Kapitán Phillips filmem roku a závěrečná scéna by se měla promítat jako ukázka toho, jak má vypadat geniální herectví - Tome, třetí Oscar na tebe čeká :-)
Kytice (2000)
Film má úžasnou atmosféru, takovou tu správně depresivní, tísnivou, strašidelnou a poetickou. Vizuálně je Kytice naprosto bezchybná, plus navíc s nádhernou hudbou. Trošičku mi vadila jistá nevyrovnanost mezi baladami a poslední zhruba tři se mi už tolik nelíbily. Každopádně, Kytice je jedna z mých nejoblíbenějších knih a jsem ráda, že nebyla zprzněna. Oblíbené balady: Vodník, Svatební košile.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Ujetá šílenost, ale zatraceně skvělá!!!! Počínaje herci, na kterých bylo vidět, že je to prostě baví, konče povedenými hláškami, slovními přestřelkami a humorem, který mi fakt sedl. Výborně jsem se bavila, což je přesně to, co chci od komedie....hvězdička navíc je za Backstreet Boys, které jsem jako malá neskutečně zbožňovala :-)
Malá Miss Sunshine (2006)
Jsou filmy, které třeba nejsou ve všech směrech perfektní, nejsou žádnou mega velebombou, ale prostě v sobě mají to NĚCO a vy se do nich jednoduše zamilujete - a takovým filmem je pro mě Little Miss Sunshine. Srdeční záležitost, lék na depresi, záruka příjemně strávené hodinky a půl.....Úvodní melodii od Devotchky řadím mezi ty nejpodařenější, které jsem slyšela a stejně tak postava dědečka je jednou z mých nejoblíbenějších.
Hodina pravdy - Masakr na střední škole Columbine (2004) (epizoda)
Skutečně mrazivý dokument mapující jeden z nejstrašnějších, nejšílenějších a nejnepochopitelnějších masakrů
Vegas, Baby! (2011)
Bez Nathana už nikdy nebudou Misfits jako dřív :-(