Recenze (57)
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Můj nejoblíbenější seriál.Vynikající obsazení(hlavně Tomáš Töpfer a Ivan Trojan) ,zajímavé případy a skvělý humor.
Zemský ráj to napohled (2009)
Skutečně mrazivá komedie.Ačkoli mě tento film zaujal,tak mě jisté věci trochu iritovaly.Například Martino střídání chlapů,striptýzová scéna(co?) a vykreslení disidentů jako bohémů.Jedna hvězda navíc za Jiřího Dvořáka.
Notting Hill (1999)
Vtipná komedie s roztomilým Hughem,zajímavou Julií Roberts a se zábavným Spikem:).Dala bych 5*,ale ten český dabing je fakt otravný.
Heidi (2005)
Zajímavá adaptace knížky kterou jsme četli ve 4.třídě.Vadil mi trochu překotný konec,ale celý film byl jinak dojemný a nádherný(hlavně přírodní scenérie).PS.Sebastian byl sympaťák:)
McLeodovy dcery (2001) (seriál)
Nudný nekonečný seriál o ničem.
Zrození šampióna (2009)
Chvílemi mi sice rodina Tuohyových připadala až moc ideální(nevím jestli je to opravdu možné),ale Michael byl celkem sympaťák a silný závěr mě málem dojal.
Komisařka Diana Carrová (2003) (seriál)
Celkem zajímavá francouzská detektivka.Postava Diany je sice místy otravná,ale ostatní jsou celkem dobří(hlavně Božka a Bimbo)
Škola základ života (1938)
Co je štěstí? Muška jenom zlatá aneb úžasný film se skvělými herci a nezapomenutelnými hláškami.
Bill a Ben (2001) (seriál)
Už jako malé mi to jejich kiti miti lezlo na nervy.
Kuky se vrací (2010)
Hezky film,líbili se mi herci i loutky.Mohlo to být trochu svižnější.Připadalo mi to trochu táhlé.