Recenze (303)
Spartakus (1960)
Na co ten Kubrik šáhne je skvost a Kirk Douglas má charizma jako prase.
Zatóiči nidankiri (1965)
Zatoichi už se s nikým nemaže, v tomto díle dva meče v akci.
Zatôichi abare tako (1964)
Dobře jim dal pod vodou.
Zató Iči Senrjó Kubi (1964)
Hodně akční díl a setkání s ogami item jako záporákem, tak není co dodat.
Zatóiči keššótabi (1964)
Moc pěkná epizoda.
Ve stínu (2012)
Ondříčkovi filmy mám moc rád i herce do nich obsazováné, ale tento počin mě z jeho snímků zaujal nejméně. U filmu jsem se značnou část filmu nudil a to nemám rád, pořád jsem hledal co mi tam chybí, aby to mělo št'ávu.
Tady to musí být (2011)
Nečekal jsem, že to bude mít takovou hloubku.
Let (2012)
Denzel Washington vynikající.
Nespoutaný Django (2012)
Zábavné ano, ale víc bych z toho nedělal.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Děkuji za další možnost prožití Tolkienova dobrodružství ve velkém stylu.