Recenze (60)
Devadesátky (2018)
Příjemná nostalgie bez přehnanýho sentimentu. Vzpomínka na doby, kdy dětství bylo analogovější, než dnes. Oceňuju, že i když je to film o klučičím kolektivu, nebylo to až tak macho, jak jsem čekala (skupinka grázlů alá "silnější pes mrdá"), ale byly tam i pozitivní mužský vzory. Kostýmy, výprava, muzika i reálie a atmoška vystižený fajnově. A btw, dlouho jsem neviděla film pod hodinu a půl a bylo to dost osvěžující, doporučila bych tento postup vícero současným filmařům! :-)
Sestřičky (1983)
Strašně moudrej film.
Jak přijít o panenství (2013)
Taková americká oddechovka. Proč ne.
Mahler (1974)
K online zhlédnutí zde: http://www.veoh.com/watch/v19248427RZtJpen8?h1=Mahler+%281974%2C+Ken+Russell%29
Bláznovství (2008)
Na první pohled trochu fádní, ale stojí za to zkouknout. Tenhle film má několik skvělejch momentů a skvělou muziku. A Bena Kingsleyho. Který je taktéž skvělý. Tu Zlatou malinu moc nechápu, mě bavil moc.
Cesta z města (2000)
Je to holt vorlovina, s tim se musí počítat, ale ten podzim, pánové, ten mi úplně způsobil husí kůži. Moc příjemnej film.
Nejlepší film, jaký byl kdy prodán (2011)
First person dokument s first person first-person dokumentaristou jako first person. Ehm...a srovnání s Inception je tady fakt na místě, protože ten film je vlastně celej o přípravě toho filmu. Mane 'n Tail!
Terapie - Série 1 (2011) (série)
Strašně moc se tam mluví a strašně málo se tam děje. Mě se to líbí, ale rozhodně to není pro každýho. A dostat se nějak do postav zabere alespoň tři díly o každé... zkrátka poněkud náročnější seriál.
Detektiv myšák (1981) (seriál)
těžká nostalgie. na svoje omalovánky s dangermousem dnes vzpomínám se slzou v oku.
Legenda o Janě (2009)
taková časová kapsle z devátého století. příběh trochu přitaženej za vlasy, ale prostředí zobrazený docela věrně; celkem mě potěšilo, že i při takový produkci se tam herci neproducírovali nalíčený a čisťoučký. jen konec mě trochu zklamal.