Oblíbené filmy (5)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Co dodat??? FILM No#1!!!
Klub rváčů (1999)
Smrtihlav (1998)
Film podle kterého by se v budoucnu měli inspirovat ostatní filmy tohoto žánru. Opravdu hustá, depresivní temná atmosféra je prvotním artiklem tohoto nadprůměrného sci-fi thrilleru. Proyas se po výborné Vráně opět vytáhl. Skvělé obrazové monumenty + výborně propracovaný scénář + fakt dobrý soundtrack (jeden z mých nejoblíbenějších). Podtrženo a sečteno za 5*.
Kill Bill (2003)
Jen šílenec jakým je Tarantino, člověk s dokonalým smyslem pro detaily, může natočit něco takového. KILL BILL je žánrově naprosto nezařaditelný film. Nechce se mi věřit, že tolik odkazů k jiným filmům se vejde do jednoho díla. "MISTR" nám opět předkládá něco co vstoupí do filmových dějin s cejchem "KULTOVNÍ" . Režie, scénář, kamera, střih, herecké výkony, atd., to vše na mě působilo jako dokonale promazaná mašina, která mě naprosto převálcovala. P.S. : Rozdělení filmu na dvě části si zasluhuje přinejmenším fizické tresty pro lidi za to odpovědné ( kastrace, ...... ).
Pokrevní bratři (1999)
Nepřekvapivě vinikající Dafoe v úžasné akční černo černé komedii s inteligentní myšlenkou (což je v tomto žánru vzácné).