Recenze (173)
Žralokonádo (2013) (TV film)
To byl nějakej chyták, že jo? No tak... Mně to můžete říct! Co? Jinak jen tak tři věci v rychlosti... Za prvé: kde se dneska, kua, dají sehnat sifónový bombičky? Za druhé: mají VHSky svoje peklo? Všechny zlobivý pásky sestříhali do Shraknada, mám pravdu? No a do třetice: když se chce kluk sejít pod ocasem... Myslí tím, že mám vlézt do žraloka?
Avengers (2012)
Ať se ti lůzři z Blaníku jdou vycpat. I když Kellner by třeba za Starka mohl zaskočit... Vtipné, svižné, maskulární ;-).
Bez kalhot (2012)
Channing Tatum měl u striptýzu zůstat, protože herectví pro něj není úplně ten správný parket :-). Trochu toho hraní obstaral McConaughey, ostatní byli jen obzvlásť pohledné křoví. Já jsem každopádně spokojená - dostala jsem, za co jsem zaplatila ;-).
Bitevní loď (2012)
Skvělá ukázka toho, jak se od "Will You Be There (Free Willy Song)", B2, F8, zásah, zásah - loď potopena, přes "My Heart Will Go On" dostat až k "I Don't Wanna Miss a Thing". Sorry B., ale film, kde je na plátně Rihanna víc než Liam Neeson, nemůže být myšlen vážně :-P.
Cosmopolis (2012)
Četla jsem, viděla jsem a bezpečně vím jen to, že se musím dát ostříhat... Z filmu jsem měla skoro stejný pocit jako z knihy, takže to asi nebylo blbě natočené, ale bezpečně vím jen to...
Divoši (2012)
Souhrnem: pár useknutých hlav s kapkou Del Tora v coolovém a sakra dlouhém videoklipu pro MTV. Osobně by mě víc zajímalo, jak by to ta slečna ukočírovala s pány "Making Love" a "F*ck Hard" do budoucna...
DonT Stop (2012)
Pokud bych hodnotila jen od Aše po Jablunkov, tak by si to v tý naší bídě těch pět hvězd i zasloužilo. Navíc plus za neokoukané tváře. Czech Film's Not Dead. Not yet.
Fifty Shades of Blue (2012)
Další dílko ze stáje FUNNY OR DIE, ale v tomto případě je to 100% DIE. Trapnost, za kterou by někdo zasloužil spoutat a nařezat! Jediné co mohu pochválit, je odstín vybrané modři.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Zamrzí to, ale rovnice je jednoduchá: tři hodiny krát tři díly, a to celé děleno pos*aným 3D. Výsledek? Tři hvězdy... Dobře, tak přihazuju ještě půlku za Gluma, který mě fakt dostal (milášek Steve Buscemi v glumí podobě - nekecám!). Skalní fandové na mě nejspíš vyhlásí to na "dž" za volbu slova, ale kam se vytratila ta "poetika" z knížky, co si pamatuju? Přitom Freemanovi Bilbo fakt sedne. Jenže jinak... z pár záběrů krajinek si zase nesednu já.
Hypnotizér (2012)
A to je jako celé, toto? Že von nám sem ten Fero ze Švédska dovalil jen jeden díl... Jinak to prostě postrádá smysl a z hypnotizéra se stává polotuhej divnarda co chytá lidi za ruku a zobe prášky na spaní.