Recenze (328)
Muž z oceli (2013)
Bolo tam síce zopár klišé, ale mystika príbehu je fajn. Takto dobre ešte superman natočený nebol.
Řežba v Tombstone (2013)
Vynikajúca kamera, obstojný príbeh a dobrý herci, čo si človek od westernu viac môže priať.
Gambit (2012)
Celkom to ušlo a celý film vlastne zachránil až konečných 15 minút a prvých 15 minút.
Babovřesky (2013)
Niekedy menej je viac, možno by si to mal uvedomiť aj pán režisér. Inak za pár vtipov tú dvojku dám. Americké komédie sú tragickejšie :D.
Pot a krev (2013)
Odpadol som!
Jsme zpátky! Příběh dinosaurů (1993)
Veľmi pekná rozprávka o dinosauroch so zaujímavým námetom.
Divoši (2012)
Divoké, trošku viac farby a dokonalosť :P. Farbu nech si pochopí každý po svojom :D.
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Veľa dobrých súbojov a obstojná zápletka. Veľmi dobré.
Kolonie (2013)
Vo filme nefungovali herecké výkony, ani vizuálna kamera, fungovalo prostredie a príbeh. Stupídne natočené scény bez vkusu. Trochu zbytočný film.
Scary Movie 5 (2013)
Otrasné, aj tá stopáž mohla byť menšia :DDD.