Poslední recenze (56)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Tak toto je sračka roka
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Super namotávka:) Herci sú skvelí ako aj ich postavy, každý diel je zaujímavý a nenudí.
Agresivní virus (2014) (seriál)
Do tretieho diela seriál príliš nezaujal, ale so štvrtým dielom sa super rozbieha. Jediný problém pre mňa je Martinezová, herečke neverím ani nos medzi očami, naopak Vasilij je perfektný :) Inak knihu odporúčam tiež ;)