Recenze (628)
Vyšetřování ztráty třídní knihy (1997) (divadelní záznam)
Zbožňuju hry, kde hraje Svěrák i Smoljak najednou...
Derren Brown: Hero at 30,000 Feet (2010) (pořad)
I kdyby to bylo celé nahrané pro televizi, tak stejně nezapomenutelná skoro hodina. Derren je neskutečnej :)
Temný rytíř povstal (2012)
TDK mám stále a pořád za jasně dokonalý film 10/10.. TDKR už nemohl překvapit svojí precizností, protože dokonalý film čekali všichni a to tomu ubližuje nejvíce. Ale hlavně! Batman začíná má konečně smysl! 9/10 a pro delší koment si to musím nechat rozležet v hlavě... P.S. Takhle se uzavírá komiksová trilogie, i když druhý díl je předurčen k tomu být nejlepší! Ano, mluvím k tobě Same Raimi..
Tváří v tvář (1997)
Jediný film od Johna Woo, který zvládám a dokonce ve vrchovaté míře si ho i užívám.
Whose Line Is It Anyway? (1998) (pořad)
Jeden z mála televizních pořadů. které můžu sledovat do nekonečna. Absolutní špička!
Zátah: Vykoupení (2011)
Chuck Norris by umřel jen při zaklepání na vchodové dveře. V rámci porcovaček a mlátiček je to asi to nejlepší, co jsem kdy viděl.
Avengers (2012)
Pure geekgasm. Whedon nezklamal :)
Forrest Gump (1994)
K Forrestovi tu bylo napsáno už tolik, že nemá smysl přidávat další řádky, ale to prázdné místo v mé Top 10 působilo nezdravě, tak aspon takhle :)
Dr. Horrible's Sing-Along Blog (2008) (seriál)
Naprostá dokonalost krátkého formátu. Jestli se tvůrci při stávkách dokážou vybičovat k takové originalitě, tak ať se stávkuje klidně do aleluja. Joss Whedon je genius, Harris jako vždy super a Filliona by si konečně měl někdo všimnout ve vyšší lize.
Malý krámek hrůz (1986)
Feed me, Seymour! 5* je za technickou stránku filmu, protože pohyby a trikové provedení Audrey II mě nepřestávalo udivovat celou stopáž filmu. Zbytek taktéž parádní a postavy Stevea Martina a Billa Murrayho jsou třešničky na dortu.. 9/10