Recenze (628)
Copak je to za vojáka... (1987)
Nejdříve jsem tento film měl opravdu rád, ale časem to přerostlo v rozpačitost. Nevím, začal na mě působit až divně...
28 týdnů poté (2007)
Překvapivě mě to bavilo moc a moc. Škoda jen, že opravdu zábavné je to jen do RED ALERTu.. Pak už to nijak nevybočuje z řady.. Ale jak říkám, neni to špatný)
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Hmm.. Asi nikdy totálně praštěnému Jimovi nepřijdu na chuť. Když už, tak trochu umírněného.. (Truman show atd.)
Vybíjená (2004)
Třetí hvězdička je za Chucka Norrise:D
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Jeden z případů, kdy se po stém opakování v televizi pohádka prostě musí zošklivit.. Nudná a utahaná pohádka, u které jsem nevydržel ani jako dítě... Důvod netuším.
Rumburak (1984)
Po Arabele mi tento film jen o Rumburakovi přišel strašně depresivní a smutný.
S tebou mě baví svět (1982)
Komedie století? He.. možná poprvý, podruhý, potřetí... Teď už neee..
Snowboarďáci (2004)
Překvapivě ne zas tak pitomý a nesmyslný film. Dobře jsem se bavil a Mádl prostě jede!:)
Rafťáci (2006)
Dosti mě překvapilo, že jsem se tak bavil. Asi tomu hodně náhrává to, že voda je vždy má nejoblíbenější akce:)
Gejša (2005)
Na mě moc rozvláčný pohled do japonské společnosti. Vše pro mě zachraňovala úžasná hudba z pera Johna Williamse.