Režie:
Marie PoledňákováScénář:
Marie PoledňákováKamera:
Petr PolákHudba:
Václav ZahradníkHrají:
Július Satinský, Jana Šulcová, Václav Postránecký, Eliška Balzerová, Pavel Nový, Zdena Studenková, Květa Fialová, Jan Faltýnek, Zuzana Githeisová (více)Obsahy(1)
Komedie o rodinné dovolené v malebné beskydské chalupě, kde se tři přátelé starají o šest malých dětí. Muži jsou přesvědčeni, že právě jejich výchovné metody jsou mnohem lepší než pedagogické působení matek. Když ale manželky přijedou „na kontrolu“, dojde v rodinách na čas k vážným sporům... (Bontonfilm)
Videa (2)
Recenze (860)
V tom nejlepším slova smyslu civilní výkony ústřední pánské trojice mohou za to, že se pokaždé směju. Anebo že by to bylo kouzlo? Nebo to je tím, že se často sám sebe ptám - "Může mít někdo za kamaráda takovýho ptáka?" :) Zlidovělé hlášky, největší boss ze všech Július Satinský, výborná hudba (ta filmová, ne Helči Vondráčkové). Ale stejně - veselohra století?? To, že Pavel Nový naprosto v pohodě popisuje (byť lže, což divák ví) nevěru svojí krásné ženě (Zdena Studenková) a jeho amigos z toho mají hroznou legraci, mi právě legrační nepřijde. Co se na té chatě asi muselo dít jiné roky, když u toho ještě ty děti nebyly? A "vtípek", který kamarádi provedou ze všech sil se snažícímu Albertovi - tím myslím večeři pro Kateřinu, ne závěrečný koš - je za hranicí černého humoru. Čím víckrát to vidím, tím intenzivněji mě tyhle myšlenky napadají. Ale stejně to všechno mezi tím mám rád, což nechápu. Tehdy prostě ještě paní Poledňáková věděla jak na nás. ()
Rodinná komedie mého dětství, vyrostla jsem na ní a už jako malé copaté mi proklouzla do srdíčka, vážou mě k ní krásné vzpomínky a teď už samozřejmě funguje i nostalgie.. Pánská jízda na chalupě v Beskydech se pod tlakem manželek radikálně změní s přítomností dětí a tatínkové vychovávají své ratolesti poněkud jinak než milující maminy.. Pro mě báječná oddechovka, odkoukáno opakovaně a funguje to na mě pořád, nejvíc mě baví herecké trio Satinský-Šulcová-Postránecký a nejvíc se mi líbí filmový pár Studenková-Nový.. ()
Zalézt pod lopuch, klapky na oči a ucpávky do uší. Tohle je naprostej vrchol nevkusu. Nad amorálností a bezskrupulózním chováním postav opravdu zůstává rozum stát a takové jsou prý všechny filmy paní Poledňákové. Doufám, že to byl její první a poslední film, kterej se mi poštěstilo vidět. Normalizace? Ne, děkuji. ()
Mě se tato "komedie století" zdá nezajímavá, sterotypní pořád takové velmi dětské, ostré výrazy a sem tam se zasměju když se stane bizardní věc. Matýsek se postral, dobrá hláška - taky sem se smál. v poslední době se poledňáková chtěla vrátit zpět tak natočila Jako se krotí krokodýli, ale každý vidí na první pohled že se jí ten kousek nevydařil jěště více než S tebou mě baví svět. Bohužel asi nesplívám s většinou. ()
Komedie století? Jak pro koho... Upřímně řečeno, já se víc smál i u zatracovaného Jak se krotí krokodýli. Bez mučení přiznám, že nemám rád malý děti, zvláště pak ty, které se vyskytují ve všech českých předlistopadových filmech. A obzvlášť mě dokážou vytočit všechny "vtipy" související s tím, že se někdo z nich po*ere apod. A z toho je přesně složena tahle "komedie". Nesměju se, nebavím se, jen kroutím hlavou a vnitřně trpím z toho, jak je to trapné. /20% a 1*/ ()
Galerie (17)
Photo © Ústřední půjčovna filmů
Zajímavosti (73)
- Lyže Rossignol byly v 80. letech u nás vzácností, na natáčení je zapůjčil samotný produkční filmu Jan Balzer, manžel Elišky Balzerové. Když viděl, co z nich zbylo, hořce zaplakal. (rublik05)
- Jana Šulcová zavzpomínala na Júliuse Satinského, svého filmového manžela: „Nikdy jsem neviděla, aby byl třeba nevrlý či rozčílený. Byl obrovsky noblesní. Měla jsem ho moc ráda. Když Jula zemřel a novináři ze Slovenska se mě ptali, co to pro mne znamená, odpověděla jsem, že je to to samé, jako kdyby mi řekli, že už není Karlův most.“ (SONY_)
- Marie Poledňáková písala rolu Kateřiny Horákovej priamo na telo Jany Šulcovej. (Raccoon.city)
Reklama