Recenze (29)
Devil (2001)
Hrozne rad bych tomuhle filmu dal vic,ale je to proste na 3hvezdy, atmosfera,herci,hudba,napeti je super ale ta kristalove pruhledna zapletka uz od prvni tretiny filmu tomu moc ubira. Chybi tam neco prekvapiveho,co se mi treba libilo v Labirintu, ktery je nejmin o tridu lepsi. Zhasnete, pustte si to na chate sami a je to na 4*
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Těšil jsem se moc ale asi mám moc rád tu knížku, musim dát 4. Líbilo se mi to moc, bitva byla pěkná ale bylo tam opravdu málo emocí a moc vtipů, které v téhle temne časti neměli svoje místo. Navíc změna posledních scén od knížky se mi taky nelíbila a chyběl mi záverečnej rozhovor s Brumbalem v obraze...ale jinak bezva zakončení řady (pro ty, ktěří knížky neznají.
Insidious (2010)
ježis to byla blbost :D jedna hvezda za leky..nevim jestli jsem se mel tem dvema detektivum smat nebo pak mit strach :D
Sucker Punch (2011)
Jak sem vubec nemohl ani dokoukat treba Kickass tak tohle se mi kupodivu velmi libilo,asi za to mohli ty pekny holky a na ty bitvičky sem se vždycky strašně těšil, víc než dobrá oddychovka.
Králova řeč (2010)
Jee tak ja asi koukal na jinej film protože King's speech byly pro mě totálně nudně strávený dvě hodiny. Čekal jsem dost ale dostal jsem málo. Vyzvednu kameru a dobové prostředí ale zbytek - nudný rozhovory, nulová gradace, žádné překvapení. Nevim jak tohle může posadit tolik lidí na zadek,asi ještě nikdy neviděli krále říkat: shit fuck tits...ale kvuli tomu to opravdu nestojí. Shrnutí= nuda,šeď,nejpomalejší tempo všech dob, nechutný mlaskavý zvuky vycházející z krále když se zasekne prostě NE, za mě velké NE.
Dům ďábla (2009)
Tak nevim no...prvni hodina totálně o ničem,nějak na mě neplatil ten 80kovej look, takže hodnocení se motalo u dvou hvězd ale musim řist že konečne rozuzlení mě potěšilo a trošku mi zvedlo náladu. Takže asi takhle: * za občasnou dusivou atmošku, druha* za mozek mimo hlavu a třetí* za finále ryze nečekané :) komplet ***
Sanctum (2011)
Mně se to teda líbilo hodně. Tísnivá atmosféra jeskyně, hezká kamera i ty herci se dali snést.Příběh trošku klišoidní ale na jeden kouk je to dobrej film.
Khurafat: Perjanjian syaitan (2011)
Strašně hnusnej film ale jinak celkem nuda,moc keců takže sem byl rád za krátkou stopáž :) Díky ricci.s za čerpání pěkných horůrků v jeho profilu :)
Ils (2006)
Výborně! Takhle už sem se nebál hodně dlouho, nebýt toho, že divák na konci na 100%vi o co tam šlo,dal bych 5 ale stejně i tak skvělej kousek při kterém se od začátku do konce dá bát :)
See prang (2008)
První a čtvrtá povídka jsou bezva, tyhle asijský tvůrci umějí udělat super atmosféru.Druhá a třetí mě ale nenadchly ale i tak to nebylo zas strašný,celkově průměr,trošku lepší...