Recenze (640)
Kukačky (2021) (seriál)
Hodnotím po skončení 1.řady. A těším se na druhou řadu! 5 *! Výkony herců jsou zde parádní!
Misumisó (2018)
Pomsta je nejlepší krvavá :) Nozaki je perfektní killer
Nikdo (2021)
Tak tohle byla naprostá pecka. Za mě reálný John Wick, Taken či The Equalizer. Doufám, že z toho bude série :) Jde vidět, že hlavní herec Bob Odenkirk se na tuhle roli připravoval 2 roky, je to frajer!
Králové videa (2020)
Jedním slovem: DĚKUJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! Ste fakt borci, vyrůstal sem na VHS kazetach a vašem dabingu! Pecka dokument, nostalgie jak svina, kor navíc v téhle zasrane covid-19 době....
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
SPOILER: Ano, je to úplně stejný film jako původní Justice League (2017), příběh je stejný, akorát jsou přidány nové scény které film dělají lepším jak původní verze a scény jako: Superman v Černém kostýmů, Martian Manhunter, Joker, Slade Wilson aka Deathstroke či Darseid...
Olympic Nightmare (1984)
Nelítostný zabiják, super songy, klasika 80.let
Impulse (1984)
Hodně podobné filmum: The Crazies z roku 1973 a remake z roku 2010.
Legenda o Orinovi (1985)
Wow, zařadil sem si do Top nej anime movie
Link (1986)
Animal horrory prostě žeru, opice a příběh na samotě, perfektní!
Zpětná reakce (1996)
Klidně bych tomu dal sci-fi a postapokalytickej film, bo tak dlouhé Blackout ještě nikdy nebyl...