Recenze (640)
Říční monstra (2009) (seriál)
jeden dil byl dobrej, s tema zralokama, to bych dal 5*, ale ty ostatni, hruza...
Batman: Dead End (2003)
dobrej mazec, Batman vs aliens and predators....
Bulsinjiok (2009)
Originalni nazev filmu je: "Bool-sin-ji-ok", a ne "Bulsinjiok". Jinak po dlouhe brutalni horor.
Chopper Chicks in Zombietown (1989)
tenhle film je z roku 1989, a ne 1991!!!!!!!!!!!!!!!!
Arsénova jedenáctka (2007)
jedine manchester united! ale jinak dobry dokument..
Dexter (2006) (seriál)
nejlepsi serial, co sem kdy videl
Ať vejde ten pravý (2008)
originalni, depresivni, drsny, realny a perfekni horror
Bad Girls from Mars (1990)
za kozy:-)
Max Payne (2008)
Zasnezeny mesto a temna atmosfera celej film, hrac hry Max Payne a Mila Kunis, tak 4*.
Saw 5 (2008)
nebylo to zas tak spatny, konec me dostal, vcetne toho jestli chces otevrit dvere musis naplnit nadobu vlastni krvi a dost drastickym zpusobem...... SAW