Recenze (398)
Sarinjaui Syopingmol (2024) (seriál)
nemusím príliš filmy či seriály japonské, kórejské, čínske, thajské etc...ad 1: viaceré som skúsil a boli nahovno..ad 2: vychádzajúc z 1. bodu som zistil, že im hodnotenie na čsfd navyšujú pravdepodobne fanatici milujúci ryžu, ak už nie samotná piata kolóna žltkastých stánkarov..ale..ale toto im vyšlo..! pobavil som sa, záplatka z môjho pohľadu nevyžadovala zložitosť, nakoľko jej odkrývanie prebiehalo v etapách a to zbavovanie sa šupiek cibule, resp. minulostné vratky boli naratívne veľmi fungujúce..malo to super akcie, chvíle napätia, ba aj humor sa tam dal nájsť..za mňa 5 porcií japchae..ak by bola druhá séria, pokojne ochutnám..
Ať žijí duchové! (1977)
pátá kopretina za tých trikových pidimužíkov..žasol som nad nimi v detstve, žasnem ešte i dnes..
Fešák Hubert (1984)
nevokoukatelnej, jemně vychcanej, komediálně laděnej frajerskej film..
Krakonoš a lyžníci (1980)
Páni kluci a Krakonoš s lyžníky..nezabudnuteľne príjemné..tam detské leto, tu detská zima..proste mňam..
Land of Bad (2024)
no a čo, že podaktorí to oceňujú v nižších hladinách..no a čo, že podaktorí skúmajú objemové posuny gladiátora..no a čo, že takmer všetci si sedia na ritiach, kým iní zachraňujú svet..;) za mňa päť ostrých..
For All Mankind - Season 1 (2019) (série)
za prvú sériu 4,5*, 90% hodnotenie..
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
a mňa Kazma proste baví..nenudil som sa, ba sa aj usmieval..sem na Slovensko hra o milión doláčov nemá prečo prísť, takže sa Slovák nemôže cítiť ojebaný..teda nie Kazmom, na to tu máme polificov..ups..politikov..a ak Kazma robí popri tom charitu, fajn..ak nie..nuž, štát má makať tiež..proste za mňa pekných 75 % a päť kazmov hejterom naprotiveň..
Lov (2020)
vtipné, s nadhľadom, akčné, miestami akčné-na-druhú, dostatočne krvavé a neustávajúce v rýchlosti..
Arnold (2023) (seriál)
za mňa spokojnosť..s Arniem spoluputujeme svetom od roku 1988 (prvýkrát videný Terminátor - ten bez poradových čísel a prídomkov :))..poznáme sa (ako by to dr. Štrosmajer) tak napoly - ja jeho áno, on mňa nie (ale poznám sa s jeho dablérom z niektorých filmov ;))..za tie desaťročia o ňom človek prečítal dosť informácií, videl množstvo filmov, počul nejednu fámu, hejt či hajp..táto skladačka umocňuje (môj) skvelý dojem z pána Arnieho Čiernovajca..mnoga ljeta živjo..!
Alaska Daily (2022) (seriál)
"pravda je pomalá..nepřestávejte.." zdá sa, že mnohí ľudia Aljašky sú vo väčších sračkách než hulibrci spod Tatier..systém zlyháva, príp. celkom chýba..lebo, pretože, tak..smutné..hlavne kvôli story stratených dievčat a žien je to u mňa za *****..