Recenze (17)
Tina a Vore (2018)
Varsky top!
Sedím na konári a je mi dobre (1989)
Zajímavý queer rozměr v třetím dějství. Dva otcové a mladá dcerka v trochu jiném duchu. Trochu delší prostřední část s Hrubešovou, ale jinak výborný film.
Jack Strong (2014)
Zajímavá historická žánrovka s nejlepší slow rally honičkou v zasněžených ulicích.
Štvanice (2012)
Perfektní zacyklená struktura reflektující vnitřní stav mysli hlavního hrdiny.
Jupiter vychází (2015)
"Včely neznají žádnou přetvářku"...a já taky ne. Nejhorší film od Wachowských, který přetéká vším a nenaplňuje nic. Chybí tu elementární dějové návaznosti, logická konstrukce charakterů i prokreslení prostředí, v němž se film odehrává.Smutný úkaz filmové senility.
Noe (2014)
Tak jak je zkažené lidstvo, tak je zkažený i tento film. Člověk byl stvořen s ušlechtilým záměr. Stejně tak tento film. Je třeba zničit lidstvo, je třeba zničit tentp film i všechny blockbusterové děti, které se rodí.
Máj (2008)
FIlm silně na hraně. Pro někoho kýč, pro druhého opusní patlanec, pro dalšího zase vrchol poetické filmařiny. Na co se ale nedá dopustit je hudební doprovod a jakost ilmových záběrů.
10 000 př. n. l. (2008)
Hypotetická pohádka, obsahující recept, jak se asi tak mohli lovit mamuti, jak se narodily prabáby egyptských pyramid či jak mýtus se přeléval s realitou jako v přesípacích hodinách.
Ztracená milenka (1978)
Komorní film o muži, který se ztratil mezi lidmi a cestu zpět k životu začal hledat přes smrt, je více než bizrním výstřižkem z absurdní kinematografické tvorby.
Pochyby (2008)
Meryl Streep nemá ráda dlouhé nehty a klasicky po anglicku chodí kolem horké kaše. Z hereckého trojúhleníku ovšem výrazně nevystupuje. Hoffman i Adamsová ji věrně sekundují a v charakterové fresce dovytvářejí obrázek, který má velice "pochybné" vyústění.