Recenze (135)
Nene (2022)
67% a já se ptám ZA CO? Tohle byla opravdu ztráta času až mě to uráží. SPOILER (asi): Víc mě zajímalo proč mrdlo tý opici, než to hovno co poletovalo vzduchem. Konec Spoileru: takový hovno nudný, táhlý dlouho znovu neuvidíte.
Nevědomí (2013)
Film rozhodně není špatný, pár nedostatků se v něm najde, co mě zklamalo je hudba, která nemá kam stoupat, když její epiku vypustí již v polovině filmu.. Co se týče efektů a prostředí, scénáře, obsazením a celým nápadem.. Film splňuje 4 hvězdy.. 74%
Noc hrůzy (2011)
Brzy upgrade
Noční koupání (2024)
To vymyslel někdo, kdo loknul chlór při garden party ne?
Noční můra v Elm Street (1984)
Začátek tohoto filmu i jeho průběh mně bavil, ale ten konec jsem nepochopil :/..57%
On se bojí (2023)
Jsem rád, že A. Aster nezklamal a natočil další kvalitní snímek.
Osudový dotek 2 (2006)
Nuda, totalni nic.
Pach krve (2021)
Konečně něco víc než trapná naháněčka bez smyslu
Pan (2015)
Jedna hvězda za Rooney Maru.. I lost
Paranormal Activity: Prokletí (2014)
Tento díl bych považoval za nejlepší z celé série. Původně jsem si myslel, že to zničí můj celkový dojem z předchozích dílů, ale opak se stal realitou..Svým příběhem mě film dostal.. Propojení s předchozími díly a navíc se neopakuje to samé dokola a příběh je trošku odlišný od dílů předchozích za mě 80%