Recenze (9)
Kdyby tisíc klarinetů (1964)
Opravdoví kult české kinematografie. JS a JŠ napsali krásné písničky. Nabité obsazení a slavní zpěváci, většinou ze SEMAFORU. Film na který se dá dívat znova a znova..... prostě pořád do kola.
Vrásky z lásky (2012)
Vtipný a lehce smutný příběh, který byl velice pěkný a dojemný. Skvěle obsazeno, skvěle zrežírováno. Tento film vřele doporučuji.
Líbáš jako ďábel (2012)
Před chvílí sem na tom byl v kině a tento film mě doslova uchvátil. Skvělí příběch nabytý skvělíma hláškama a navíc víborný Jiří Bartoška. Takže nemohu jinak než 5 hvězdiček
Deník malého poseroutky 3 (2012)
151kbar151 Poslední kapka byla zamíchaná do 2 dílu.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Můj nejoblíbenější díl z celé trilogie. Nejvíce mě zdezaujalo že byl do role otce obsazen Seanem Connerym. Výborný film ve které syn a otec přicházejí na to že naletěli stejné ženě.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Tak tohle je vrchol! Ne jenom že sem stratil 2 hodiny života, ale myslel sem si že to bude lepší než ostatní díly. Ale spletl jsem se. Takže jediné co vám na tenhle film můžu říct nechotte na něj do kina!
Lidice (2011)
Tento film na me velice zapusobil byl velice dojemny a navic uzasny vykon Karla Rodena takze tento film se mi velice libil
Blade Runner (1982)
harrison v tomhle filmu předvedl ohromující víkon tento film mě zaujal svím žénrem a scénářem a hlavně že tam hrál HARRYSON
Odcházení (2011)
Odcházení je film ve kterém mě zaujalo hvězdné obsazení a také že to bylo zfilmované divadlo Václav Havel mě překvypil jednoduše řečeno výtečný film