Recenze (349)
Jamie vaří pro vás a zdravě (2008) (pořad)
zapomeňte na všechny pořady, které mají promlouvat do duše lidem, kteří trpí obezitou. Podívejte se na tohle!!!!! Myslím, že drastičtěji do duše vám nemůžou promluvit nikde jinde.
Taková normální královská rodinka (2005)
Námět super. Mohla by z toho být parádní komedie, kdyby to nebylo pojaté tak stroze
Gekidžóban Naruto sojokazeden: Naruto to mašin to miccu no onegai dattebajo!! (2010)
Speciál naruta, kdy všichni geninové si užívají volna a naruto narazí na láhev s džinem. Samozřejmě se to strhne v honičku mezi ninji, kdo si bude moct přát.
Cirque réinventé (1992) (divadelní záznam)
Druhé představení od slunečního cirkusu. Od té doby vystoupení daného společenství prošlo velkým vývojem. Je zajímavé sledovat začátky světově známého sdružení artistů. Poprvé tu byly použity kostýmy.
Cirque du Soleil : La magie continue (2001) (divadelní záznam)
Nejlepší kousek si cirkus nechal až nakonec, ale stojí za to
Konoha no sato no dai undōkai (2004)
jedne z nejlegračnějších speciálů (a scének z naruta vůbec)
Naruto x UT (2011)
rychlé shrnutí vztahu naruto - saskue
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Na jedné straně úplná blbost, ale nemůžu říct, že bych se nezasmála. Naopak četnost smíchu byla celkem vysoká.
Probudím se včera (2012)
Musím uznat, že po dlouhé době jsem viděla český film, který vystoupil z řady stejných bezduchých snímků za posledních osm let (a možná i déle).
Madagaskar 3 (2012)
Při závěrečných titulkách jsem teprve mrkla. Doteď nevím, jestli scénáristé a další lidi, kteří se podíleli na tvorbě filmu, mysleli snímek vážně. Na jedné straně je film úplná blbost, stupidita (např. když tygr může proskočit prstenem), se potom divíme, odkud jsou ty děti blbé, když koukají na podobné filmy. Na druhé straně, jak to bylo ujeté, tak jsem se nasmála. Ale jak o tom přemýšlím, tak mi vychází jen jedno východisko, jak mohl vzniknout takový snímek, a to že pisatelé scénáře se buď totálně opili nebo sjeli :-D