Recenze (49)
Čtvrtý druh (2009)
Vynikající, podle skutečné události
Tenet (2020)
Možná bych trochu zkrátil. Ale i tak velmi dobré SF s tématem času...
Minority Report (2015) (seriál)
Seriálové zpracování úplně nenaplnilo očekávání. Není to zklamání, ale ani nenadchlo.
Avanpost (2019)
Ruská SF o invazi. Není to Hollywood, ale blízko k němu... Scénář (motiv a obzvláště konec) mohl být mnohem lépe propracovaný.
Načerno pálený alkohol (2011) (seriál)
Chce to dost odvahy dělat tohle a ještě k tomu jako reality seriál. Rozhodně zajímavé.
Chladnokrevný odkaz (2019)
Nechápu tak nízké hodnocení. Možná proto, že tenhle film je jiný, spoléhá víc na atmosféru a neřeší úplně do detailů logiku příběhu (kde jsou pořádné díry). Ale víte co? Ono to vůbec nevadí, Jean Reno je úžasný jako vždy.
Ivalo (2018) (seriál)
Severské krimi jsou buď úžasné, nebo hrozný. Tahle patří k těm skvělým. Doufám že bude brzy další řada
Eli (2019)
Po dlouhé době horor, kde nic nakonec není jak vypadá. Super
Doom: Annihilation (2019)
Je to samo o sobě slušný "C". Nicméně od legendy Doom by člověk čekal úžasný AAA
Carnival Row (2019) (seriál)
Parádní atmosféra. Opravdu super.