Recenze (54)
Dalších deset minut (2002)
Top 3: Wim Wenders - Twelve Miles to Trona (s hudobným bonusom od Eels - Souljacker part 1 a Woman Driving, Man Sleeping), Kaige Chen - 100 Flowers Hidden Deep, Víctor Erice - Lifeline. Naopak, najmenej sa mi páčil politický mini dokument Spika Leeho - We Wuz Robbed.
Decasia (2002)
Tieseň, úzkosť. Mŕtve obrazy, tváre, výjavy. Démonická hudba stupňuje nepokoj a bezohľadne lezie pod kožu.
Den cvoka (2002)
Najlepší bol, keď sa už na neviem koľkýkrát vracal nazad domov, lebo zabudol pobozkať Ježiškovi nohy.
Drive (2011)
Táto strojená killerská póza Goslingovi vôbec nesvedčí. To už radšej nežného a chápavého modrého valentína, alebo čo. Patetická jazda.
Elling (2001)
Kapustový básnik spáchal poéziu.
Eros (2004)
Nebezpečný vývoj udalostí *** Equilibrium **** Ruka ****
Girls (2012) (seriál)
V podobnom duchu ako Tiny Furniture. Lena je nezmar a je schopná všetkého. Adam Driver je zas herec s najkrajšími ušami. Rýchlo sem s treťou sériou.
Global Metal (2007)
Veru, metalisti v niektorých kútoch sveta to majú, pekne povedané - ťažké.
Holy Motors (2012)
No raz už muselo prísť aj to, že Monsieur Merde sa vráti späť! Kto videl Tokio!, dobre vie o čom hovorím. Holy Motors (spolu s The Master a Post Tenebras Lux) jednoznačne patrí medzi tohtoročné naj. Kiežby bolo takých čo najviac.
Jumper (2008)
Fádne a bezduché vizuálne ródeo.