Recenze (22)
Po přečtení spalte (2008)
Občas velmi vtipné, občas vůbec. Celkově jsem čekal víc. Výborní herci.
Za branou (2010) (seriál)
Mix mezi Desperate Housewives, zeslušněným True Blood a jakoukoliv standartní televizní soup-operou. Všichni jsou krásní, teenageři mají problemy, pan policista je správný chlap, šéf komplexu je správný slizák a tak dále... Namixováno s letní pohodou je to dobré na zabití volného času. Nic zásadního to ale není.
Good Hair (2009)
Wow. Výborný dokument o tom, že bílí lidé prostě nemají tušení ... :) Taky o rasismu, vlasové ekonomice, Indii a Korejcích. S Chris Rockem.
Legie (2010)
Tak dva a půl, možná kapku víc ke třem, pokud máte rádi drsné anděly, spoustu zbraní a jemnou vůni postapokalyptického proroctví. Herci jsou krásní a obsazení přesně podle manuálu (těhotná blondýna, černoch, válečný veterán, otec se tracenou vírou a pošahaný syn...), příběh ujde, akce je slušná a na tricích se příliš nešetřilo. Chvilkama to byla vata, ale celkově příjemné béčko. PS: Pokud máte rádi anděly, démony, akci a podobně, doporučuji pátou sezónu televizního Supernatural. Výrazně lepší.
Dare (2009)
Jemný psychologický indie film. Občas nějaká ta trhlinka a berlička v příběhu, ale celkově příjemné drama o tom, že hledání sebe sama nejde bez pomoci druhých a že občas je vhodné dát životu volný průběh a udělat krok neznámým směrem. Bez moralizování a pouček.
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
Pro rozhodně pěkné triky, nádherná výprava a vizuálně (!) koukatelní herci. A proti? Úplně všechno ostatní a ještě něco navíc. Když kdokoliv promluví, celá atmosféra jde do háje, a není to vinou dabingu, ale dialogů a v jednom případě i akcentu.... Hrozná režie a příšerný scénář. Osekání celé dějové linie na ukázku toho, jak parta dětí vraždí všechno co jim přijde do cesty, a to takovým způsobem, že sem nevěřícně zíral, jak je možné, že tohle je film pro děti. Na drsné děti jsme si tak nějak zvykli, ale v tomhle případě k ničemu nejsou donuceny, nejsou posedlé, nejsou to japonští výrostci ani zdeptaní američtí teenageři. Tady je prostě cesta násilí a smrti volena jako morálně správný a jediný možný postup. A Lev ? Z duchovního vůdce se mění na ultimátní zbraň. Naprosto nechutné.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Velmi zábavný a poměrně originální film. Nečekejte ovšem nic komplexního a náročného. Jde o velmi přístupný film.
Spartakus (2010) (seriál)
Muhaha :)) Po dvou úvodních dílech : Byl jsem natěšený a nebyl jsem zklamaný. Příběh je klasický, dialogy stupidní a patetické a celé to působí tak komisově, že to skoro šustí papírem. Na druhou stranu, vypadá to krásně (300 krásně), je to neuvěřitelně krvavé, hravé a svůdně sexy. Je to rozdělené téměř přesně na dvě části - půlku doby se lidi mlátí a umírají v cákancích krve a bouřích létajících končetin a druhou půlku doby jsou všichni nazí a většinou mají sex nebo na sebe křičí sprosté nadávky. Chce to ještě vypilovat poměr jedné a druhé složky a naučit se správně pracovat v rámci zvoleného stylu, ale nakročeno to má k dokonalosti. A vážně míněný dodatek, který si neodpustím... je to genderově vyvážené. Nejen, že jsou nazí VŠICHNI (čti ženy A muži), a to prosím kompletně, ale ženská role, i když se drží v mezích mixu starověkého Říma a novověkého NYC, zdá se dává smysl a je kompletně plnohodnotná. Autorům se podařilo vyvarovat se i přílišného gay feelingu (ala Pasolini) a celkově je to "přirozené". Koněčně.
Rychlí a zběsilí (2009)
Velmi špatné počítačové triky, nepřehledná akce, a celkově strašná nuda. Dvě hvězdičky za to, že to v HD na plazmě vypadá fakt dobře a za úvodní scénu, jejíž mnohem zábavnější sestřih jste viděli v traileru.
Zataženo, občas trakaře (2009)
Čtyřikrát hurá! Skvělý smysl pro humor, povedený styl animace, originální příběh a hlavně výborná zábava celých 90 minut. Plus spousta kouzelných detailů a narážek, příjemný hudební doprovod a talíř plný dobrot ve větším než malém množství.