Recenze (201)
Správná posádka (1983)
Spíš hraný dokument než film.;) Dá to fušku dokoukat na jeden zátah, ale jinak celkem zajímavý popis historie vesmírného programu USA.
Vlastníci (2019)
Absolutní pecka! Poprvé v kině jsem se málem umlátil smíchy a podruhé v TV taky výborná záležitost.:)
Poslední aristokratka (2019)
Uff, na to jít do kina, tak celý další den tluču hlavou o zeď, jak jsem mohl za něco tak blbého vyhodit peníze. Vtip veškerý žádný, reálnost nulová a příběh slabý. Herecké obsazení se snaží, ale se špatně napsanými postavami těžko něco zmůžou.
Letuška (2020) (seriál)
Má to šťávu, dobré tempo a netváří se to nijak zvlášť vážně, takže i humor. Role pro Kaley šitá na míru!
Věčnost (2020) (seriál)
Tak tohle mi sedlo! Zajímavý pohled na technologie budoucnosti a zároveň povedená romantická sci-fi komedie.
Dračí srdce (1996)
Když se dívám na zdejší hodnocení, tak si nejsem jistý, zda jde o nějakou záměnu, nebo se něco "ztratilo v překladu". Ufff, větší krávovinu jsem už dlouho neviděl a je mi na blití, když tohle někdo považuje za dobrou fantasy.
Smrtící naděje (2012) (TV film)
Krátce po Departure se ke mně dostala další fajn kriminálka z Kanady. Pochvalu zaslouží především věrohodné (civilní) chování hrdinů a normální dialogy, ze kterých si člověk nemusí klepat na čelo. Neznámí herci byli taktéž příjemným "osvěžením" filmu.
Nezvratný osud (2000)
Hned od začátku to působí "fraškoidně" a bohužel to tak i končí. Jinak námět je vcelku zajímavý.
Osudové cesty (2019) (seriál)
Příjemné překvapení z Kanady. Svižné a napínavé, bez zbytečné vaty.