Recenze (21)
Jízda (1994)
Líbil se mi už jako malýmu, hlavně jak tomu autu uříznou střechu, jinak jsem tenhle film moc nechapal(jak je možny že mužou mít takovou radost z běhaní po poli :D) ale ted mi ten fil přijde jako naprosto úžasná roadmovie o bezstarostnosti doby porevoluční...
Drive (2011)
Hned se stal jedním z mých nejoblíbenějších filmů, je tam všechno jak má být. Tajemný hlavní hrdina, nějaká hezká žena, auta a hlavně ten soundtrack !!
Czech Made Man (2011)
Opravdu to není pecka. Budař dá sem tam nějaký fórek ale jinak je to takové neuspořádané. Trochu nuda na efekt. Neměl jsem moc vysoké očekávání ale tohle byl docela průser. Zase mě to na nějakou odradilo jít do kina na český film, to je docela smutné, nemyslíte?
Lenny (1974)
panebože, to naše společnost došla takhle daleko? Puritánství. Tohle mají Easy Rider a Lenny společné - USA puritanství. Nejenom že Dustin válí, ale jde také o to že kouření ptáka je dením chlebem jako je denní chleb samotný, to je lidstvo. Má snad někdo pocit že je to to nejhorší co se dnes a denně na světě děje?
Sociální síť (2010)
Ať už to tak opravdu bylo nebo ne, je to zajímavý příběh o velkém fenoménu dnešní doby, který se týká spousty z nás. Ač jsem se trochu bál, že film bude hodně IT a že se budu nudit, nestalo. Naštěstí.
Tráva (2005) (seriál)
Tak zatím mam za sebou dvě serie, a musim uznat, že kvalita jde nahoru, proto hodnocení zatím vynechám, uvidíme jestli mě tento serial ještě překvapí.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Uvažoval jsem o třech (možná kvuli Freimanový a Brzobohatýmu), ale když to budu hodnotit jako samostatný film bez kontextu (který je tady asi nezbytný), je to hroznej průser. Scenář je šilenej a když ho ještě dosere Taušova režie, tak to jde celý doprdele. Myslim, nejen podle očekávaní, mohl tento film vyvařit vic z té vody, ze které vařil. Snad jen to víno co jsem u toho pil bylo dobré.
Absolvent (1967)
Dustin je borec, kterému prostě musíte fandit, hudba skvěle pasuje a pak je tu dokonalé finále v kostele s alternativním použitím kříže. Výborný 60's film.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Čekal jsem hodně a dostal jsem to. Tohle, je absolutní ultranářez. Úplně mI spadla brada. Prostě super zábava. Cera válí (už v Juno byl dobrej). I když to slovo moc nemusim, tady ho použiji - je to COOL!
Kmotr II (1974)
Kmotr !!