Recenze (26)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Tahle bublina se tak dlouho nafukuje, až mám pocit, že jde o nejnafouknutější bublinu poslední doby. Rozvleklá romance stojící na jednom nápadu, který udrží pozornost jen tak tak do poloviny.
Touha, opatrnost (2007)
Pro mě jeden z pěti nej láskových filmů. Fakt je, že mám pro Čínu slabost, ale nelze upřít, že díky nerozpoznatelným výrazům tváří jsem do konce nevěděl, na čem jsem. Napětí až do konce. A ten hudební doprovod!
Šprti (2006)
Podivuhodně homosexuální film s hrstkou dobrých nápadů a pěkným koncem. Jenže film s nudným začátkem i středem. A zvláštně nepřirozené postavy. Teda doufám, že takoví lidé nežijí ani v ENG, jinak potěškoště!
P.S. Miluji Tě (2007)
Příšerně vykonstruovaná ubulenost. Jediné, co mě u filmu bavilo, bylo přemýšlení nad tím, kam ti amíci chodí na ty neotřelý seznamovačky ala seznámení ztracené cizinky a domorodce v období rozkvětu irskýho národního parku. Shodou okolností má cizinka klobouček v barvách květů na lukách a domorodec má všechen šarm Irska a ještě trochu navíc. Aspoň hudba byla docela slušná.
Návrat na vrchol (2006)
Pozor! Koncentrace patosu 96,5%, hrozí nebezpečí slzivosti. U mě to ale bylo zíváním, protože se v patetických scénách kdovíjak nevyžívám. A to mám sportfilmy rád a na tu slzavou omáčku jsem připraven. Tady ale nebylo téměř nic jiného!
Hrdinové a zbabělci (2007)
Jako Meryl nesežrala Tomovi agitku, tak já jsem nesežral Robertovi celej film. Dvě hvězdy za položené otázky a aspoň pokus o oživení třemi scénami, i když zrovna ta Redfordova učitelská se mi nelíbila, pořád mi to připadalo jako vykrádání ostatních Učitelů, nebo spíše přímo Williamsových postav (Dead Poets Society, Good Will Hunting).