Recenze (42)
Road Trip (2000)
Nesnáším "teenagerovské komedie", ovšem tadle je skvělá.
Pouta války (2004)
Zpracování je sice výborné, ale i tak jsem se u filmu nudil
Smrt si říká Engelchen (1963)
Skvělý film po všech stránkách - režie, střih, hudba, herci... Některé události z knihy jsou sice ve filmu trochu pozměněné, ale na scénáři se podílel i autor knihy, takže ty změny asi mají něco do sebe. Doufám, že se někdy dočkáme vydání na DVD
Ve spárech yakuzy (2000)
Výborný film, nebýt slabého začátku, dal bych pět hvězdiček
Futurama (1999) (seriál)
U mě tento seriál překonává Simpsony ve všech ohledech. Je vtipnější, hezčí a lépe nadabovaný :)
Mrtví prezidenti (1995)
Dávám *** za tu půlhodinku z Vietnamu, ta je vynikající.
Knoflíkáři (1997)
Knoflíkáři - kultovní hlášky, výborný scénář, skvělá hudba
Bazén (2005) (seriál)
Hrůza!!! Vždycky když slyším tu písničku ze závěrečných titulků, tak se musím smát, takhle trapný text jsem dlouho neslyšel... A seriál jako takový? Filmaři ví asi prd jak to chodí v opravdové kapele...
Snowboarďáci (2004)
todle není film, tohle je odpad!
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Je to sprosté, úchylné a kdoví co ještě, ale já se u toho vždycky hrozně pobavím! A český dabing je hodně povedený