Recenze (54)
Marabunta: Mravenci útočí (1998) (TV film)
Ked som to videl ako maly,tak sa mi to pacilo.Mozno si to pozriem znovu a uvidim
Creepshow (1982)
stephen king ako hlupy sedlak :D
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Najlepšia čast,len keby Rypleyová nebola taká zlá matka :)
Vetřelec ³ (1992)
v predchodzých častiach bol krajšie spravený, tu bol iba odflaknutý na počítači
Max Payne (2008)
3,5 perfektne by to bolo v duchu sin city
M*A*S*H (1972) (seriál)
Dojímavý,vtipný,najlepší.Týmito slovami by som charakterizoval M.A.S.H. Bolo mi smutno ked odisiel Trapper a Henry,ale seriálu to na tempe nč neubralo.Je to kult
Americká kletba (2005)
nemozem povedat ze som sa ani raz nezlakol, ale to ani zdaleka nestaci na moje rozmaznane oko ducharskymi filmami (mozno mi vadily dobove kostymi )
Predátor (1987)
arnold samozrejme prezil vybuch ktory znicil dzunglu v okoly stocky kilometrov, prečo mu len tu hlavu nerozflakol tym šutrom
Predátor 2 (1990)
Mozno sa predator viacej hodi do dzungle dvojka sa mi zda fakt o cosi lepsia.Hlavny hrdina sympatak typu : sem černej polda a jdu si na vlasni pest.A posledna scena ako mu vzda predator hold parada 4,5
Constantine (2005)
I love it !!!