Recenze (463)
Rozpaky kuchaře Svatopluka - Pivař (1984) (epizoda)
kolegové jsou taky zmrdi pavlů a navrátil:-)
Synové a dcery Jakuba skláře - Huťmistr (1985) (epizoda)
mladé ženy jsou všechny krásné, když jste mladí, jinak jsou to staré čarodějnice viz f l věk:-) a jiřina štěpničková je toho dokladem :-) Dietl byl prostě Dumas český:-)
Profesionálové - Starý pes se novým kouskům nenaučí (1978) (epizoda)
George Cowley je sekáč nc:-) tento díl prima dialogy skvostné:-)
Profesionálové - Šílenec (1977) (epizoda)
co mě překvapilo, že ti dva se neměli rádi? závist? ale v seriálu mě oba bavili a gordon Jackson taky, tento seriál se angličanům moc povedl, viděl jsem ho xkrát :-)
Prázdniny pro psa (1980)
Antonín Máša se moc nevytáhl, už to vidím po 3tí a je to na hlavu:-)
Nebe a dudy (1941)
ten Marvan snad na toho Anděla už trénoval už od 1941:-)
Mravnost nade vše (1937)
bravo jak je to starý film tak to platí i dnes, a hudbu složil R A Dvorský to byl výborný muzikant , děkuji všem za krásný zážitek po 84 letech je mi jen 78 ale film mě už vice krát potěšil :-)
Holka na zabití (1975)
viděl jsem ho vícekrát, 22 letá veškrnová po holkách z porcelánu to zvládla skvěle díky juraji Herzovi :-) hrála blbou ženskou ,snad ani nemusela! :-)
Přání smrti II (1982)
2 díl přání smrti je jako 1. díl nc:-) už jsem přání viděl mockrát to nemá chybu , Bronson však taky stárne ,ale stále je 1.:-)
Frank Riva - Vlci (2004) (epizoda)
tak mi připadá že scénárista je placen za minuty, občas to natahuje jako prezervativ, stačily by 4 díly deda:-)