Oblíbené filmy (9)
Requiem za sen (2000)
Tomuto filmu nelze nic vytknout. Skvělé herecké obsazení a v jeho čele Ellen Burstyn, výborná režie Darrena Aronofskyho, geniální střih a ten nejsilnější soundtrack, který jsem kdy slyšela, dělají z Requiem for a dream jeden z nejlepších filmů všech dob. Na konci filmu jsem opravdu nebyla schopna ničeho jiného, než jen tupého zírání a breku. Pro mě je 5hvězd málo.:)
Kmotr (1972)
RocknRolla (2008)
Kick-Ass (2010)
Očekávala jsem od Kick-Ass cokoliv, filmy o superhrdinech zrovna nevyhledávám, ale po Temném rytíři další velmi příjemné překvapení. A musím navíc konstatovat, že Temného rytíře Kick-Ass nakopal lehce do zadku. Film má šmrc, nadupané OSTčko(Ennio vážně funguje všude:)), skvělé obsazení (Chloe Moretz = trefa do černého a Cage?první film, ve kterém mi nevadil, ba dokonce se mi v roli Big Daddyho moc líbil) a já se těším na další film od Matthewa Vaughna:)) U mě 100% a prozatím,,můj" film roku 2010:))
VALL-I (2008)
Velká ryba (2003)
Hvězdný prach (2007)
Jsem moc ráda, že se jednou za čas zadaří a povede se natočit tak povedená pohádku jako je Stardust. Jeden z mých nejoblíbenějších filmů, který krom skvělého hereckého obsazení, výborného příběhu má i dokonalý soundtrack. Bez debat 5hvězd.