Recenze (214)
Dištanc (2017) (studentský film)
Nepřímý remake kraťasu Happy End, který cituje nelineární vypravěcí formu, venkovskou atmosféru a černý situační humor. Chybí mu ale ten vtip, který Happy End má (jelikož on sám je vtipem), který drží jeho kapitoly pokupě a graduje ho přes twisty až k závěrečnému překvapení. Oproti tomu Dištanc je koláž tří nemastných bezpointových události, které coby horké zprávy v ranním Blesku jistě fungují, ale na filmovou krátkometrážní komedii nestačí. Jiří Vaněk herecky příjemně překvapil.
The Smiling Man (2015)
Skvělý úvod, ale bez konce. A holčička je patrně slepá.
Muž na laně (2015)
Exhibice ošklivého umělohmotného 3D na klíčovacím pozadí a stylizace grotesknosky ubírala celkovému dojmu, narozdíl od vizuálně krásného leč působivějšího dokumentu.
Deadpool (2016)
Nejchytřejší parodie na superhero žánr.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
K hodnocení filmů s Batmanem, mojí nejmilejší fantazijní ikonou, jsem velmi shovívavý, až se dá říct, že jim nadržuji...A není tomu jinak ani u hodnocení tohoto filmu. Řešení malování očí a soukání do kostýmu se posunulo na novou úroveň debility.
Syn zmaru (2014)
Hvezdicku za zaverecnou scenu. Jinak skrz naskrz zbutecny film.
Polednice (2016)
Tohle je cesta. Nova vlna filmaru startuje...
S Hudbou Vesmírnou: Je nám teplo! (2015) (hudební videoklip)
Svěží, dynamické, sympatické, letní. Mohlo to být o sloku kratší.
Happy End (2015) (studentský film)
Geniální!
Muzikál aneb Cesty ke štěstí (2016)
Ukázkový příklad skvělého námětu, který byl nemilosrdně zprzněn ledabylým zpracováním. Z možné české Pomády, Glee, nebo aspoň Muzikálu ze střední je nudnější Kameňák. Je zbytečné vyjmenovávat, co všechno tam bylo špatně a už vůbec ne vyzdvyhovat ty dva pěkné muzikálové momenty. Pusťte si radši Starce na chmelu.