Recenze (47)
Skippy (1992) (seriál)
Neuvěřitelné, jak dokázali zmršit legendu. Původní seriál ze 60. let byl úžasný, tohle je spíše jen nepovedená parodie.
Kosmo (2016) (seriál)
Polsko nám sice vyhlásí válku, ale ta sranda za to stojí!
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Naprosto zbytečný pořad. Ztracený čas. Ale to mi měl napovědět už ten absolutně nesmyslný název pořadu.
Parta hic (1976)
Neuvěřitelně tupé. Člověk by řekl, že je skoro nemožné natočit něco tak slabomyslného s tolika výbornými herci. Ale Hynek Bočan to dokázal. Odpad jsem nedal jenom proto, že existují Rodinná pouta, Lařina volba, Velkolepé století a venezuelské telenovely.
5 proti 5 (2007) (pořad)
Bylo by to na 1 až 2 hvězdičky, ale kvůli Bičanovi nemůžu dát nic jiného než odpad....
Sněženka a Růženka (2012) (TV film)
Proboha, to je sračka!
Sbohem, Karkulko (1989)
Jen by mě zajímalo, jestli tvůrci filmu byli zfetovaní, ožralí, senilní, nebo po lobotomii? Jak tohle mohl někdo natočit? A jak tohle mohl někdo koupit a odvysílat?????
Lařina volba (2011) (seriál)
Myslel jsem, že nic zbytečnějšího a tupějšího než Rodinná pouta natočit ani nelze. Hluboce jsem se mýlil. Jdu blít. Zaveďte cenzuru!!!
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Za prvních 8 sérií 4-5 hvězdiček, od deváté hodně slabý průměr. Kutcher mi zhnusil oblíbený seriál, to se naposledy povedlo Cruisovi, když začal parazitovat v Mission Impossible.
Honba za UFO (2012) (pořad)
Něco tak blbého, co má v názvu UFO, jsem ještě neviděl. To je na úrovni Blesku, případně televizních novin na hovNově. Ale tohle, že má něco společného s National Geographic ?!?!?