Recenze (124)
Zodiac (2007)
Tak nějak pěkně to plyne, ale v půlce filmu jsem překvapeně seděla a přemýšlela, o čem ksakru bude ta půlka druhá. Nakonec to obsah mělo, ale prostě vlivem toho, že to je založeno na skutečné události, která sama není vyloženě zakončena, i tady konec tak trochu vyplynul do prázdna. Bavily mě herecké výkony, Vlastně mě to celé bavilo, nebýt toho konce, bylo by to za 5.
Žena v černém (2012)
Solidní horor s pro mě překvapivě dobrým Radcliffem. Jenom sem se nebála. Tak samozřejmě, že sem párkrát vyskočila z kůže, ale kdo nevyskočil má něco s ušima. Veškeré lekačky byly zvukové, což mě ke konci spíš iritovalo. Navíc sem se pak lekala i v momentech, kdy se žena objevila někde vzadu a nějaké slečny hrozně zaječely. Ovšem jak říkám, lekla sem se slečen... V důsledku to ale asi byl jeden z těch lepších hororů, které jsem viděla (což teda není nic velkého, vzhledem k tomu, že jich bude jako prstů na mých rukách)
Živý v Joburgu (2005)
Solidní předobraz District 9.
Žlutý (2006)
Další skvělá reklama :). Škoda jen toho, že nebylo dost prostoru na pořádný příběh.