Poslední recenze (37)
Kosmonaut z Čech (2024)
Literární předlohu jsem četl a tak film raději nebudu komentovat. :-)
Čas beznaděje (2014)
Uznávám, není to film pro každého, ale třeba mně se líbil. Stačilo chvíli pozapomenout na tradiční šablony amerických filmů a trochu nechat působit city. Vlastně to je takový evropský film v americkém podání. Hlavní hrdina měl asi největší problém s přijmutím svého problému, bezdomovectví. Ono je to asi těžké se s tím smířit a kdoví, jestli taková podobná rezignace není cestou do pekel. Nevím, trablů měl hned několik (psychická nemoc, alkoholismus... ) a když se to spojí dohromady, je to pak začarovaný kruh. No nic, prostě jsem chtěl jen dát vědět, že ten kdo bude chtít, v tomto snímku najde skrytý drahokam.
Pan Blake k vašim službám (2023)
Řekl bych spíše film pro dámy. Mám klidné filmy rád, ale tady u toho se mi každou chvíli něco nezdálo. Tu moc sladký, tam zase moc klišé. Pokud ale máte rádi Johna Malkoviche, zhlédnutím nic nezkazíte.