Recenze (102)
Legenda o opilém Mistrovi (1994)
Děj je naprosto o ničem a komiky by mohlo být o něco míň, ale skvělé souboje to naštěstí vyvažují. Jet Li se mi jako Wong Fei-hung líbil o něco víc. Po skončení filmu jsem měla chuť znovu si pustit Iron Monkey a Once Upon a Time in China.
Dny teroru (1986)
Ač to obvykle nedělám, tak tentokrát přidávám k hodnocení jednu hvězdičku za nostalgii. Tenhle snímek jsem v pubertě viděla mnohokrát a některé scény jsem znala zpaměti i po těch dlouhých letech.
Tudorovci (2007) (seriál)
Velmi dobrý dramatický seriál, který si ovšem s historickými fakty a daty pohrává trochu volně. Hlavně příběhová linie královy sestry Markéty mě trochu zaskočila. Nejenže změnili reálie (byla vdaná za francouzského krále, ne portugalského a o konci toho manželství nemluvě), ale hlavně ji zaměnili s její mladší sestrou Marií. Nicméně, výuka dějepisu není posláním této produkce a tak divák, který má rád historické dramata si přijde na své. Výborný je v hlavní roli Jonathan Rhys Meyers, který dokázal skvěle zahrát mladého prchlivého krále, který je v jednu chvíli laskavý a okouzlující společník a vzápětí je zuřivostí bez sebe.
Podporujte svého pistolníka! (1971)
Hodně slabý pokus navázat na Podporujte svého šerifa!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Po excelentní druhé a hlavně třetí sérii přišel prudký kvalitativní pokles v sérii čtvrté. A nezastavil se ani v páté. Kvůli tomu upravuji hodnocení z původních 4* na 3.
Father Ted (1995) (seriál)
Hodnocení první série.
Sbohem, baby (2007)
Pro mne zklamání. Po chvalozpěvech jsem očekávala velký filmový zážitek, ale nedostavil se. Ke ztvárnění věrohodné atmosféry potřebuji víc než zašlé ulice, zaplivaný bar a 5x slovo fuck v jedné větě. Tolik vychvalované závěrečné dilema mi přišlo jako zbytečné moralizování. Chvíli jsem váhala jestli dám 4*, ale nijak jsem si nedokázala obhájit proč je dát.
Hrdinové (2006) (seriál)
První série je naprosto úžasná a bez debat si zaslouží 5*. Další série to bohužel trochu (v případě třetí série trochu víc) kazí.
Requiem za sen (2000)
Neuvěřitelně působivé.
Mikeovo nové auto (2002)
Push the button!