Recenze (138)
Spalující touha (1999)
Magický příběh o krizi jednoho vztahu. Možná je to jen o sexu, možná jen o atmosféře a zvláštním napětí, ale každopádně film, který se musí vidět a který je lepší s každým dalším shlédnutím.
Klub sráčů (2000)
Veliká a naprostá demence, ale mačkání beďarů, DJ Bulva ponižující hlavní sráče a imbecilní pubertální fórky mě i proti mé vůli přinutily se několikrát chlámat a zvedají tuto sračku ze stoky do průměrné žumpy svého druhu.
Zmasakrované blinkací panenky (2006)
Zmasakrovaná nahá zvracející štětka. Satanovým hlasem promlouvající. Dloubání očiček. Ručičky do pusinky. Zvratky. Mrdky a jiné laskominy... Být to o 20min kratší, dal bych 75%, ale někdy v půlce mě to přestávalo bavit. Pro fanoušky gore celkem slušný nářez snad i s nějakým sdělením. Pro ostatní dost pravděpodobně odpad.
Nahota na prodej (1993)
2 za Fuka prcače výfuků! :D
Waterloo po česku (2002)
WARNING!!! ZPŮSOBUJE NENÁVRATNÉ POŠKOZENÍ MOZKU! Tohle bych používal pro mučení jako v Mechanickém pomeranči. 1 z nejpitomějších děl české a snad i světové kinematografie. Kino jsem opustil v půlce druhé povídky, abych se vrátil na pár minut poslední, páč jsem si říkal, že jsem snad měl vlčí mlhu nebo co a že něco takového se mi muselo zdát, ale po pár sekundách jsem byl tím břitkým humorem a geniální formou vymrštěn z5 k baru! ps. I když možná by si tento počin mága české kinematogrefie zasloužil 100%, pže tohle nazapomenu do smrti smrťoucí
Kult hákového kříže (1998)
9/10
Amadeus (1984)
9/10
Gran Torino (2008)
9/10