Recenze (36)
Smrtící léčba (1996)
Dost zajímavý film ..... Ale ve spolešnosti Triphase bych se nenechal léčit.
Hačikó - příběh psa (2009)
Velmi poutavý příběh o oddanosti psa. Spousta emocí. A skvělí Richard Gere. Zkrátka skvělě natočený film.
Camille (2008)
Z počátku se jeví jako nic neřákající film. Ale nakonec je to docela zábavný oddychový film, s dojemným zakončením.
Zastav a nepřežiješ (2006)
Moc se my to líbilo, mělo to spád a proudil adrenalin. Samé překvapení. Dobrý počin. Těším se, až se podívám na dvojku. Doufám že to nebude sklamání.
Avatar (2009)
Úchvatná podívaná. Na tento film se můžu dívat zas a znova. Od děje nelze odběhnout. Akorát v televizi ruší reklamy :( Na první shlédnutí v kině jen tak nezapomenu. Skvělý počin režiséra Jamese Camerona
Kopí osudu (2010) (TV film)
S počátku my film připadal zajímavější. Potom už následovalo jen cestování po památkách.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Na svou dobu výborné triky. JInak film byl dobrý. A nutí mě přečíst si knihu.
To byl náš hit (2011) (pořad)
Pořad to není špatný. Ale podání písničky Stín katedrál od Chodura a operní pěvkyně se my teda nelíbylo. A Krylův Anděl. :( Takhle kazit takové HITY, není moc hezké :((((( škoda, škoda, škoda ...... Měli ty písničky vysílat v originálním znění.
Ze života psů (2007) (TV film)
Dobrý dokument o vývoji psa. Jeho šlechtění, chování a výzkum. Je zajímavé porovnání psa a vlka. V něčem jsou stejní v něčem rozdílní.
Sám doma (1990)
Kevin je prostě borec. Nelze jinak než *****